Zo, wij hadden vandaag een workshop detectie, een eerste kennismaking dus en ons groepje bestond uit een mooie afwisseling van rassen en ervaring. De instructrice had bergen praktijkervaring en vertelde erg enthousiast over wat detectie inhield. Na het theoretisch stuk mochten baasjes en honden 1 voor 1 in actie schieten. Superinteressant om zien hoe elke hond op zijn manier met detectie omgaat. Ik vond het zooo tof, dat smaakt naar meer!
Ja was zooooo leuk, enorm naar m'n zin gehad en wat een leuke verschillende honden. Ik ga zeker door hierin, DK vond het geweldig en was lekker fanatiek.
Ik vond het Superleuk! Ondanks dat bubbels de concentratie van n bromvlieg had, heeft ze toch hard gewerkt!
Nu compleet out... lekker rustig ..
Denk dat we lekker verder thuis gaan oefenen!
Lukasje
Geplaatst: 18-08-18 21:10
Ja ik wil ook verder hierin! Ik vond het leuk en denk mijn hond ook . Maar waar? Speuren heb ik eerst elders gedaan en dat was vrij amateuristisch. Dat wil ik eigenlijk niet meer.
Toontje had vandaag niet echt haar dag. Terwijl het balans kussens wat meer motivatie gaf Maarja, misschien omdat wij nieuw waren. Zal volgende week best beter gaan