Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ilsaaaa schreef:Ja daar hoop ik ook op dat straks zijn hormonen het werk gaan doen. Ik heb ook lang getwijfeld over laten ophalen maar dat is inderdaad zo stressvol. Ik laat hem lekker ze gang gaan en zoek niet bewust contact met hem maar kan ook niet elke keer wegrennen als ik hem zie, zo'n goede conditie heb ik niet. Ik zal zeker blijven updaten
Danique schreef:Ilsaaaa schreef:Ja daar hoop ik ook op dat straks zijn hormonen het werk gaan doen. Ik heb ook lang getwijfeld over laten ophalen maar dat is inderdaad zo stressvol. Ik laat hem lekker ze gang gaan en zoek niet bewust contact met hem maar kan ook niet elke keer wegrennen als ik hem zie, zo'n goede conditie heb ik niet. Ik zal zeker blijven updaten
(Beelddenker)
Dat je het echt op een lopen zou zetten als je 'm tegen komt. WAAAAAH!
Palmera schreef:Ik heb overigens, dik 10 jaar geleden, een fazant in NL op mijn grond gehad. Ik had daar de paarden en zo'n 10 kippen en een haan vrij rond lopend. Op een dag in de winter was hij daar bij de kippen. Met honger en hij was bang. Hij is maanden gebleven en tegen die tijd had hij al op mijn hoofd gezeten.
Wellicht heeft de TS net zo'n slimkop?
Sizzle schreef:Wat een schatje en wat een zelfbeheeesing heb jij
Ik hoop dat het goed afloopt voor hem.FrNo schreef:Ach, dan is je paard mooi 'Bambi proof' mocht je ooit in het bos een reetje tegen komen.
Dat zegt niets. Mijn paard kon het prima vinden met ‚haar‘ koeien, maar owee als het vreemde koeien waren
Art_Ificious schreef:Ik volg ook al een tijd mee. Maar wil even.inhaken hierboven...
Als een ree plots voor je in springt vanuit de bosjes gaat je paard vast wel schrikken, hij verwacht zoiets namelijk niet. Een ree achterna zitten/achtervolgd worden erdoor is een.geheel andere situatie.
*gaat weer onder de leessteen zitten*