Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMJ schreef:[/quote]Ooooo wat lief.
Ik ben creatief geweest met een plantenbak van de action
Deze die in de aanbieding is.
[ [url=m/ih7wiI.png]Afbeelding[/url] ]
Ingang in gemaakt
Latjes weer gebruikt voor randje
Letters erop met heel veel secondelijm 2 kussens erbij en klaar.
[ [url=m/8v4C3s.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZgjLb2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1yySOc.jpg]Afbeelding[/url] ]
IMJ schreef:Purizon is echt goed! helaas at onze kater het slechts 1week..![]()
Mossel, met alle respect.. Ik denk dat iedereen het beste voor zijn kat wil..
Jij geeft goedkoper voer. Ik las dat er een test was waaruit bleek dat lidlbrok of aldibrok goed uit de test kwam (qua supermarktbrokken).
LoveUggs schreef:IMJ schreef:Purizon is echt goed! helaas at onze kater het slechts 1week..![]()
Mossel, met alle respect.. Ik denk dat iedereen het beste voor zijn kat wil..
Jij geeft goedkoper voer. Ik las dat er een test was waaruit bleek dat lidlbrok of aldibrok goed uit de test kwam (qua supermarktbrokken).
Ik heb idd gehoord dat het goed voer is. Het zijn onze eerste eigen dieren en ik wil het wel graag meteen goed doen. Als ik nu wat meer moet betalen (het vult meer dus uiteindelijk zou het niet veel schelen) en mijn katten het daar beter op zouden moeten doen, en gezond blijven dan doe ik dat met alle liefde. Gezonde beestjes zijn voor mij belangrijker dan goedkoop voer hihi
xxmh, ik vind purizon dus best mee vallen qua prijs, wij hebben nu de kittenvariant. Proefpakketje was 7 euro ofzo en dan heb je een zak van 400 (?) gram en 6 bakjes natvoer om te proberen. Dit bestaat uit mijn hoofd voor 70% uit vlees en 30% uit andere dingen.
Misschien ook wat voor jou?
IMJ schreef:Maar je hoeft toch niet direct zo te reageren? Ik begrijp dat niet. Misschien leuk het gewoon gezellig te houden en verder zeg ik er niets meer over..
xxxmh schreef:LoveUggs schreef:
Ik heb idd gehoord dat het goed voer is. Het zijn onze eerste eigen dieren en ik wil het wel graag meteen goed doen. Als ik nu wat meer moet betalen (het vult meer dus uiteindelijk zou het niet veel schelen) en mijn katten het daar beter op zouden moeten doen, en gezond blijven dan doe ik dat met alle liefde. Gezonde beestjes zijn voor mij belangrijker dan goedkoop voer hihi
xxmh, ik vind purizon dus best mee vallen qua prijs, wij hebben nu de kittenvariant. Proefpakketje was 7 euro ofzo en dan heb je een zak van 400 (?) gram en 6 bakjes natvoer om te proberen. Dit bestaat uit mijn hoofd voor 70% uit vlees en 30% uit andere dingen.
Misschien ook wat voor jou?
Okee! Ga er eens naar kijken. Wat wij nu hebben is 400 gram €4.49 en 2
5 kilo €20.99 en 7 kilo 46.99. Wij willen alleen brokjes geven en geen nat voer.
AlwaysH schreef:IMJ schreef:Maar je hoeft toch niet direct zo te reageren? Ik begrijp dat niet. Misschien leuk het gewoon gezellig te houden en verder zeg ik er niets meer over..
Nou inderdaad zeg.
Marise kan niet ruiken of de winkelmedewerker gelijk heeft of niet, maar aangezien de meesten er van uit gaan dat ze verstand van hun assortiment hebben is dat heel logisch.
Trouwens, het verschilt echt totaal per kat waar ze het goed op doen.