Joppe eet ook echt alles, normaal ook nooit diarree ofzo. Onze vorige stabij had wel ook heel gevoelige darmen, was destijds een hele zoektocht naar voer wat hij kon verdragen.
Oeh dat lijkt me ook riskant maj0! Verder heeft onze hond eigenlijk nooit iets gepakt hoor, schoenen en sokken zijn ook gewoon veilig op de grond, maar deze zak rozijnen lag geopend op de salontafel dus eigenlijk recht voor z'n neus. Kwalijk konden we het hem ook niet nemen, maar het was wel even schrikken.
Was ook de eerste keer dat ik me serieus zorgen maakte. Laten braken kwam nog niets uit ook. Dag later maar aan het infuus en paar weken later bloed laten prikken. Gelukkig geen schade maar je schrikt je dood.
Hidde kan nu; zit, down (af), flet (platliggen op zn zij), blijf op 10 meter, wacht (dan blijft hij stilstaan/zitten/liggen tot nader opdracht), poot, los, apporteren (speelgoed gooien en terugbrengen en dan los neerleggen voor m'n voeten), door (door de tunnel, of gat) en op (ergens opspringen).
We zijn aan het oefenen met volg (los meelopen terwijl hij de hele tijd op mij gefocust is).
Hij is nu 5 maanden en doet het zo goed
Wiskey1
Geplaatst: 03-08-17 10:32
Die kan al veel! Boyke kan zit, af, blijf, doe de deur dicht (als gevolg daarvan krijgt ie m ook open helaas) naast, high five, poot.
Zijn er hier ook al Stabijtjes die de deur dicht kunnen doen? Die heb ik hier eentje
xApple
Geplaatst: 03-08-17 12:04
Nee dat doet Hidde niet. Hij mag niet tegen de deur opspringen en doet dat ook nooit. Lijkt me super vervelend ook, hij slaapt in de bijkeuken en is daar ook als ik even weg en dan zou hij alle deuren open kunnen doen. Dat wil ik niet