Het is nu alweer drie kwartier geleden dat de laatste kwam en ze ligt nu heerlijk te slapen terwijl de kittens drinken, dus ik denk dat ze wel klaar is!
Jammer dat er 1 is overleden, hopelijk gaat alles goed met de andere kittens!
Julia
Geplaatst: 24-10-16 23:08
Top! Gefeliciteerd! Fijn dat ze het zo goed doet! Heeft ze de nageboorte en alles opgegeten en kunnen de kittens de weg naar de melk al vinden?
Wel toevallig, weet je zeker dat je t niet over mijn maine coon hebt? Echt exact hetzelfde bij de eerste bevalling. Eerste kitten helaas dood, daarna 4 gezonde kittens waarvan 2 rode en 2 zwarte. Eerste uren wel echt telkens de kittens moeten aanleggen. Ze waren telkens zo driftig op zoek tussen al dat haar.
Wat een leuke eerste foto's! Ben benieuwd hoe ze er morgen uit zien als ze helemaal schoon en droog zijn!
Brievenbus
Geplaatst: 24-10-16 23:32
Proficiat, mooie babies
Boetjewoor
Geplaatst: 24-10-16 23:44
Ohh wat leuk twee rode!! Ik ben dol op rode katten (en heb dus ook al m'n hele leven rode katten maar een rode maine coon is echt nog een grote wens.. Wie weet ooit) Gelukkig is het verder goed gegaan! Lekker van genieten
We hebben net even het kleed omgedraaid omdat de bovenkant zeiknat was en hebben ze gewogen. Nu laten we ze lekker met rust en gaan we zelf ook ons bedje opzoeken. Ben dood op!
Sienna is zeker een trotse moeder! Maar ook nog wat onzeker. Ze zat net heel raar omdat ze niet wist hoe ze nou moest gaan liggen met al die baby's onder haar haha. Maar uiteindelijk is ze toch maar gaan liggen haha.
Ze heeft 3 moederkoeken opgegeten, de andere 2 hebben we weg gedaan omdat ze anders flinke diarree kan krijgen. Met een aantal navelstrengetjes hebben we geholpen maar het ging allemaal super goed en vlot! Trots op Sienna
Achhh zie je topic nu pas TS, wat super gaaf en schattig die kleine kittens! Jammer van het eerste kittentje.. Blijf je foto's posten van hoe ze groeien?