Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

''. De banketstaaf 
en daar wilde ik foto's van. Tevens een goede gelegenheid om hem even gek te laten doen met een bellenblaas. Hij heeft jachtinstinct...op bellen 

Blij ei 

Pretshow dit weekend, en volgend weekend Animal Event op zaterdag 

Al hoop ik dat binnenkort wel weer op te kunnen pakken. Ik merk dat het Jarv ontzettend goed doet om even lekker te zwemmen.

)
Mocht het uit de hand lopen natuurlijk wel, maar in het geval dat Jarv op zijn donder zou krijgen...eigen schuld 
Als Oscar ook maar te dicht bij kwam, was één blik naar achteren al voldoende om hem weer wat terug te laten zakken. 

isabel_94 schreef:Even over dat zwemmen he... onze corgi kan niet zwemmen, omdat zijn korte bootjes zijn zware lijf niet boven water kunnen houden

horses_m schreef:isabel_94 schreef:Even over dat zwemmen he... onze corgi kan niet zwemmen, omdat zijn korte bootjes zijn zware lijf niet boven water kunnen houden
Ik ga stuk![]()
), dus dat is ook wel eens fijn 

Oftewel, ik vond het een heel groot compliment
We zijn tweede geworden op basis van persoonlijke voorkeur, omdat ze er anders echt niet meer uit kwam. Ik was apetrots op mijn draakje 

Tot nu toe bevalt het nog altijd super! en het staat hem ook nog eens goed 

Hond op steen? Dan zij ook
)
Elke dag weer had hij gewoon nog energie na de wandeltocht. Op de laatste avond mochten we verkleed. Ik heb meteen zijn kostuum de ultieme test gegeven, en hij mocht hem de laatste avond dragen. Een geslaagd project! Hij vond het prima om te dragen, geen schuurplekken, en alle ruimte om te bewegen 

)

) en een hele gezellige dag! Als ik er foto's van heb komt er een wat uitgebreider verslag van, inclusief keurrapport 
Hij is er voorzichtig mee, zijn speelgoed van vorig jaar heeft hij nog steeds. Sommige al wel met wat herstel aan het lichaam, maar toch 
)

Hij is er zo trots op 
gek beest hahahaha
Hij deed zijn ras eer aan 

Een doos met cadeau's meegekregen. Een prachtige kaart, wolvenvoer, en een zakje snackmix met van alles wat er in
Zo leuk!
Even er tussenuit nu ik weer wat beweeglijker wordt met mijn rug
Ik ben ook erg trots op hem dat hij dat zo netjes kan
Het op commando terug in draf en galop is ook ideaal, zo heb ik iets meer controle wanneer nodig 

Het is een leermoment, een stuk groei

(al dat zand wat blijft plakken aan de vacht is dankzij Guus zijn kwijl
)

Heel veel gepraat ook met mensen, Jarvis is veel op de foto geweest, en we hebben ook een paar keer een uur/anderhalf uur niks gedaan. Gewoon gezeten, kostuum uit, en genieten van de omgeving
En in Jarv zijn geval; rollen, knagen aan zijn hertenschouderblad die ik mee had, en in slaap vallen bij een dame die dol was op corgi's en hem zeker een uur lang geaaid/gekriebeld heeft 
) en een gevallen sparerib!
Hij liet het heel braaf op de grond liggen, dus als beloning mocht hij het hebben
Ik ben zo benieuwd wat hij er van vind. 2 september weten we meer 

Dan wordt hij een echte Thorgi