Welke zijn de teefjes en welke de reuen?
Ook geen grote witte aftekeningen zo te zien

JoSav schreef:Bij de Groenendael komt dominant en recessief zwart voor inderdaad maar het is nu duidelijk dat Inara in ieder geval dominant zwart is(anders waren de pups niet zwart geweest) wat ze op de A locus(daar ligt oa recessief zwart) draagt weten we nog steeds nietJa, lief he?renatuuh schreef:Ik heb het idee (maar dat kan ook de foto zijn) dat sommige bruinzwart zijn. Ze zijn wel heel schattig
Sommige zijn momenteel diepzwart, een aantal is meer deels zilvergrijs aan het kleuren. Hoe zich dat ontwikkelt weet ik iig nog niet. Ik weet iig dat Belgische herder drager kunnen zijn van twee type zwart maar hoe dat precies zit weet ik ook niet. Daar kan Van ongetwijfeld meer over zeggen. Het kunnen natuurlijk ook gewoon genetisch dezelfde kleur zijn in dit geval, maar iets anders geuit. Durf ik echt niet te zeggen.

Dominant zwart is waar we op gehoopt hadden die heb je namelijk nodig om 'black phase' te krijgen, alleen wat die vergrijzing precies veroorzaakt is onbekend.
@balance, langhaar is niet mogelijk uit deze combinatie omdat Ravi dat niet draagt. Al verwacht ik wel mooie volle vachten en niet kort-kort zeg maar