xDenies schreef:Buizen hoeven geen probleem te zijn, maar als ik amper ruimte heb zou ik me ook zo veel mogelijk verstoppen voor de buiten wereld
Als je hamster nog niet tam is, is het vrij vervelend wanneer ze in de buizen kunnen blijven zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Ik denk dat ik persoonlijk eerder van die buizen voor fretten en ratten zou gebruiken, zeker bij wat grotere syrtjes.
Maar ben van plan om mocht ik ooit weer een hamster oid te nemen een mooie ruime kooi of terrarium aan te schaffen en deze zo te plaatsen dat de katten er niet op of in kunnen maar wel kunnen kijken.
AlwaysH schreef:lor1_1984 schreef:Ik denk dat ik persoonlijk eerder van die buizen voor fretten en ratten zou gebruiken, zeker bij wat grotere syrtjes.
Maar ben van plan om mocht ik ooit weer een hamster oid te nemen een mooie ruime kooi of terrarium aan te schaffen en deze zo te plaatsen dat de katten er niet op of in kunnen maar wel kunnen kijken.
Ik ook, zeker wel, maar mijn syrtjes zijn beiden niet erg groot, de ene is alleen wat voller als de ander. Waarom dan meer ruimte gebruiken?
xDenies schreef:Volglas aquarium in de maten die ik wil is vrij prijzig. Ik heb nu voor 70 euro een heel mooi terrarium en heb er voor 40 euro glaslateau's in gehangen. Tevens kunnen gerbils springen en een deksel maken kost ook weer geld.
Het terrarium valt voor hun goed in de smaak. Alleen ik vind het weer net niet ...