Oke, ja niet zozeer de korte stukjes maar zo makkelijk hihi. Maar miss komt dat omdat wij met moeilijkere parkoersen worden getraind zodat t wedstrijden makkelijk zijn
Ah oke. Laat jij ook je hond nakijken na seizoen of er iets vast zit oid ? In mijn groep deed iedereen het dus dacht ach laat k maar even gaat en bleek idd vast ge zitten bij schouders sindsdien ga ik na elk seizoen standaard en als ik merk dat die anders springt
Ik wil gaan hooperen ook met Levi, zou voor hem ook fijn zijn voor van mij af werken. Maar dit seizoen maar weinige plaatsen beschikbaar helaas, dus moet met de inschrijving achter de computer zitten
Levi is vrijdag 12 augustus gecastreerd. Daarna ging ik met vakantie dus mocht hij lekker bij mijn ouders bijkomen. Maandag op controle geweest en alles is goed. Vd week ingeschreven weer voor agility en nieuw dit seizoen is dat we ook hoopers gaan doen
En nu heb ik dus een loopse Poedel in huis met een antisociale (goddank) gecastreerde reu die nog meer pest dan normaal. Blij als ze over een week verhuizen naar hiernaast De dame in kwestie (bovenop een te corrigeren pup ): De hele familie:
Koningspoedels, de achterste zwarte (eigenlijk een black and tan) is niet zo groot maar de rest is wel echt flink aan de maat, de pup zal ook niet echt klein blijven.