jolmer20 schreef:Hier barst het ervan en het blijft prachtigHadden we hier maar buizerds

Leuk de vogel telling. Sommige van jullie hebben toch wel heel erg hoog gescoord met de aantallen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jolmer20 schreef:Hier barst het ervan en het blijft prachtigHadden we hier maar buizerds
NoeskaMoos schreef:Oja en 1 meisje dat moest ruitenkrabben, 3 vechtende katten en 1 buurvrouw met een boodschappentas
Gini schreef:Ik heb mijn vetbollen in de struik hangen en daar durft de mannetjesmerel wel in, maar ideaal vindt hij het niet. Meestal pikt hij verwoed wat stukken vetbol los zodat die op de grond vallen en hij het daar ook kan opeten.
Gini schreef:Haha, straks denken de buren dat je hen aan het bespieden bent.
SandraVerl schreef:OK, ik ontdek hier net iets nieuws! Vogeltje is zo groot als een vink, kleur van een mus en een zwart kopje zoals een mees??? Helaas heb ik nergens een raam van waar ik een degelijke foto kan maken.
JewEmm schreef:Geelgors. Eens sijs heeft een heel duidelijk contrasterend (zwart-geel) patroon op z'n vleugels.
Lauraa schreef:SandraVerl schreef:OK, ik ontdek hier net iets nieuws! Vogeltje is zo groot als een vink, kleur van een mus en een zwart kopje zoals een mees??? Helaas heb ik nergens een raam van waar ik een degelijke foto kan maken.
Ik heb er niet superveel verstand van, maar misschien een zwartkop?
SandraVerl schreef:OK, ik ontdek hier net iets nieuws! Vogeltje is zo groot als een vink, kleur van een mus en een zwart kopje zoals een mees??? Helaas heb ik nergens een raam van waar ik een degelijke foto kan maken.
pien_2010 schreef:SandraVerl schreef:Na lang zoeken en nog eens goed te kijken naar het beestje, vond ik een foto van een vogel die er op lijkt. Zou een soort mees zijn, weet alleen niet welke.
[ [url=m/MLQ6mo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk de matkop dat dit is. Deze is wel kleiner dan de vink.