Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:Pearlx schreef:Ja zo klopt hij! Als de jongen wat ouder zijn dan staat de kraambaai ook open.
Toch een vraag aan mevrouw de trainster: als het park gesloten is, hoe zit het dan met de dieren? Jullie laten ze toch niet verhongeren, toch?Of verbibberen van de kou?
HorseyDude schreef:Pearlx schreef:Ja zo klopt hij! Als de jongen wat ouder zijn dan staat de kraambaai ook open.
Toch een vraag aan mevrouw de trainster: als het park gesloten is, hoe zit het dan met de dieren? Jullie laten ze toch niet verhongeren, toch?Of verbibberen van de kou?
anneliesdj schreef:Dat ze in het wild ook hutje mutje zitten is geen excuus.
De zeeleeuwen in dolfinarium zitten met een stuk of 10 in een bak van 15x25 (gokje) waarvan het grootste deel stenen en eilandjes zijn en met een waterdiepte van een meter of 2/2,5? Dat mannetje is al 2,5 meter lang :s
Maar ze zijn de boel aan het vernieuwen begrijp ik?
anneliesdj schreef:Dat ze in het wild ook hutje mutje zitten is geen excuus.
De zeeleeuwen in dolfinarium zitten met een stuk of 10 in een bak van 15x20/25 (gokje) waarvan het grootste deel stenen en eilandjes zijn en met een waterdiepte van een meter of 2? Dat mannetje is al 2,5 meter lang :s
Maar ze zijn de boel aan het vernieuwen begrijp ik?
Pearlx schreef:Of bij de stellers? Want die hebben een achter de schermen gedeelte. Dat is geen excuus, maar zeeleeuwen hebben wel minder behoefte aan grote ruimte dan bijvoorbeeld dolfijnen of andere dieren. Daarom worden die bakken ook vaak zo gemaakt. Ik kan me er iets bij voorstellen dat parken geen mega groot verblijf gaan financieren als de dieren toch altijd op dezelfde plek bovenop elkaar liggen. Soms is het alleen echt heel ouderwets en klein, vooral in dierentuinen.
love_western schreef:HorseyDude schreef:Holy dayumn toch groot die lagune vanuit de lucht gezien...
Ik vind het nogal klein vergeleken met dit
[ [url=O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m.jpg]Afbeelding[/url] ]