Meer bokkers met een Mechelse Herder?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Meer bokkers met een Mechelse Herder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 18:13

[***] <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En mag ik jullie voorstellen aan Cratos :D Hij zal bij mijn moeder gaan wonen en opgeleid worden tot zoekhond

Afbeelding

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 18:33

Wat n knapperts!

Kletskousz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 23:17

Mag ik de eerste stelen? Doet me denken aan mijn overleden Mechelaar. Die had ook zo mooie zwarte kop!

Afbeelding

Mijn ouders hebben puppy's... Duitse herder, allemaal zwart :+

Afbeelding

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 09:50

Kletskousz schreef:
Bijten als beloning, dat doet onze huis mechel sowieso graag :')

Bedoel, die kan echt niet zachtjes spelen, en probeert nog steeds de baas te zijn over de kinderen. Ze wilt soms nog wel eens een hapje doen in de arm, uiteraad word ze direct gestraft hoor ;) dat is 1 van de redenen waarom wij niet zulke trainingen doen met haar. Ben te bang dat ze te actief word en het thuis toepast ofso :Y)

Misschien juist wel een extra reden om te trainen met haar. Jouw hond heeft een drift van nature die ze nu niet kwijt kan waardoor je dit krijgt. Een getrainde hond heb je veel meer onder controle en zijn thuis vaak rustiger omdat ze hun ei al kwijt zijn.

Leuke puppies! <3

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 09:50

Oooo cyra!! <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:21

Dank jullie wel <3 Iedereen is gek op [***]. Terwijl Cratos juist knuffeliger is :')

Heb al meerdere wondjes. Gat in broek. Hangt telkens vast in mijn pantoffels. Maar verder wel heel lief <3

Cratos is echt een sulletje. Zoekt ook geen confrontaties op. Vind het allemaal wel prima.

------------

Juist door ipo of knvp te trainen met je hond. Krijg je juist een stabielere hond. Hond die weet wanneer hij alleen mag bijten en wanneer niet.

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 12:01

Wat een prachtige pupsels...

Hier is de hond echt wat op de sukkel. Likt weer regelmatig aan de gewrichten als hij even alleen gelaten wordt, maar is ook nog af en toe aan het spelen, naast de regelmatige schoonheidsslaapjes. Het is echt een rustige schoothond geworden (behalve bij andere honden of tractoren, dan is hij nog helemaal de man...even).

Via de hoefsmid is er toevallig een andere hond op mijn pad terecht gekomen. Teefje van een jaar oud. Momenteel opgevangen bij andere klanten van hem (moest weg omdat er een baby op komst was). Ze is graatmager en geeft steeds over na het eten. Er zou niet echt iets gevonden zijn. Wel een ontzettend lieve en attente hond, die alles gezien heeft (en die zonder iets te zeggen in je buurt blijft). Moet niet weg daar maar mag weg.
Hebben jullie ervaring met refluxhonden? Al wel een aantal tips gezien op internet.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 12:05

Ik heb hier een vraagje loop nu stage op een werkhondenkennel en heeft iemand hier toevallig een mechelaar van de reu Gadget? Een zwarte mechelaar van Cuja's kennel

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 12:18

geen ervaring met reflux honden. ben wel benieuwd naa rhoe ze eet, en hoe haar spanning is... schrokt ze? heeft ze de rust, word ze na het eten rustig gehouden etc. misschien valt daar al veel winst te halen. en anders echt over de dag heeeel veel mini porties geven?

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 12:24

Ze loopt nu op een werkend melkveebedrijf. Ben er zeker van dat ze haar met alle goede bedoeling hebben opgenomen, maar de rust er inhouden ed lijkt er niet de sterkste mogelijkheid. Ik lees ook veel over de hond op een verhoogje en zittend te laten eten. hihi. (pinky up my dear)
Ze schijnt wel aan te vallen op haar eten en het komt er direct terug uit.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 12:28

het is bekend dat te snel eten voor overgeven kan zorgen.
verhogingen hoor je ook veel indd.
ik geloof dat ik zou beginnen met brokje voor brokje als ik dit zo hoor. of een antischrokbak oid en dan in 4 keer eten geven.

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:51

Tsssk...ouders zijn behoorlijk maf. Gaan kijken voor een volwassen hond en brengen volgende week 2 pupsels van 4,5 mnd mee naar huis...

duitse herder met mechelaar..." ja... is er toch niets op tv" het zijn echt wel schatjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:57

Heel veel sterkte straks met de puberteit :(:)

Ik ben blij dat onze pups (van mams en mij) niet 24/7 samen zijn. Want samen durven ze heel veel. Die van mij is echt een rat. En steekt de ander aan met haar gedrag.

Die van mams is echt heel chill. Slaapt veel. Maar dat van mij gaat de hele dag door als het kan. Die moet ook verplicht in de bench telkens. Zodat ze wat meer slaap krijgt.

Maar ben wel benieuwd naar foto's :D

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 09:44

Anke98 schreef:
Ik heb hier een vraagje loop nu stage op een werkhondenkennel en heeft iemand hier toevallig een mechelaar van de reu Gadget? Een zwarte mechelaar van Cuja's kennel

Nee wij niet. Die reu is vrij onbekend, volgens mij heeft die toch ook zelf geen certificaten gehaald?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 10:18

Nee ben totaal niet bekend in de knvp lijnen

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 15:01

Hij is idd van een knvp lijn het is een oude diensthond dat is t enige wat ik weet :')
Hij heeft dit jaar een nest met Zena gehad

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 16:09

er zijn heel veel "onbekende" reuen die af en toe dekken ;-).
Als ze morgen met mijn reu willen dekken mogen ze dat ook doen, is alleen (nog) niet echt een toevoeging omdat hij zich nog niet bewezen heeft.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 16:19

Gadget heeft ook een bloedlijn waarvan de honden ook naar Canada en Amerika gaan t is dus niet "zomaar"een reu volgens mij

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 09:36

Dat kan ook aan de connecties liggen die je hebt. Op bloedlijnen is verder geen info bekend over Gadget. Heeft hij PH1, PH2 of object?

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:54

Ìk denk dat t daar aan ligt heb geen idee :')
Was wel leuk geweest maar blijf genieten van jullie mecheltjes

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 09:19

De puppy's zijn hier aangekomen. Wat een geweldige dingetjes. Ze kennen nog wel niet zo veel. Maar ze leren wel razend snel!ze zijn vandaag 5 maand. Heel andere karakters! Een heel slimme en een sterke!

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 09:12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 11:26

Leuke beestjes :D

Hier gaat het nog steeds goed met pupsels. [***] begint aardig zindelijk te worden. En mick is anders. Die leidt zijn eigen leventje. En gooit het liefst 10 x per dag de waterbak omver.

[***] is echt een bitch. Als haar iets niet aanstaat dan snauwt ze van zich af. Andere honden mogen niet bij mij komen. Dus daar ga ik flink werk aan hebben :')

Met Djang gaat het ook goed. Die vind dat kleine grut geweldig. Vergeet alleen dat hij 35 kilo weegt en Mick en [***] maar 9 en 5.5 kilo. Mick is echt een monsterpup zo groot.

[***] met Morrie
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 15:21

och... allemaal puppy's!!!!!

ik wil oooooooook!