Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Macchiato schreef:Molfre schreef:Wat een droppies en wat een prachtige kooi heb je!!
wolletjes heeft net een nagel half uit dr pootje getrokken/gescheurd. Even paniek dus bij vriendlief, maar t gaat nu wat beter (bloem is een wonder middel)
Dank!
Wat vervelend! Hoe heeft Wolletje dat voor elkaar gekregen?? Gaat het ondertussen wat beter?
Odin heeft een leuk spel bedacht. Het gaat als volgt: men neme een baasje en je klimt via de rug heeeeelemaal omhoog tot je op het hoofd van het baasje zit. Dan heeft baasje geen keus en moet je wel oppakkenDan schuift baasje je weer over de vloer weg en ren je weer als een idioot naar baas toe om het hele proces het liefst een keer of 80 te herhalen. SUPER VET!!
![]()
Heb vandaag dus actief met Odin en Thor gespeeld voor het eerst en je merkt dat ze onwijs goede opvoeding vanuit huis mee hebben gehad. Wat een heerlijke draken zijn het
Macchiato schreef:Het rare is wel dat ze gewoon goed functioneren. Ze eten goed, kom elke dag genoeg poep voor twee tegen. De poep is ook normaal. Kan het zijn dat de labeltjes verteerd zijn? Of zitten ze straks vast?
lesleygjof schreef:hahahaaa goeie tip... Tanx
Mijn vorige fret had er ook al een gesneuveld, en net schreeuwde mama...
NOOIT MEER FRETTEN IN DIT HUIS!!!!
Dus ik zal langzamerhand maar eens op zoek moeten naar een woning...
Zonder fretten kan ik niet. Hihi