Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlou_ schreef:Komt wel goed! Heb je de bench zo klein mogelijk gemaakt? Dan willen ze namelijk liever niet het eigen nest bevuilen.
keona schreef:_Anneruth schreef:Kleine tip: na 20.00 geen eten en drinken meer geven en zo laat mogelijk de laatste keer uitlaten. Wat er niet in gaat, hoeft er ook niet uit.
Precies
Marlou_ schreef:Prachtige hond zeg! Wij gaan in de zomer weer voor een pup en toevallig ook van de zelfde moeten als evi! We zijn er totaal nog niet over uit of het een reu of teef wordt. We willen dat het goed bij evi past qua karakter.
We zitten met de afweging door hormonen en testosteron gedrag haha maar als het een reu wordt gaan beide gecastreerd/gesteriliseerd worden.
EJuniorJoost schreef:Mensen hoe moet ik nog kunnen wachten met al die schattige foto's haha. Ik moet eerst nog een huis hebben. Mijn ouders zien me nu namelijk al aan komen haha en ik wil hem zelf opvoeden zonder dat mijn ouders etc zich ermee bemoeien.. Zijn er mensen die in Friesland of Zuid Holland wonen? Ik ben namelijk fotograaf en zoek nog knappe aussies voor mijn portfolio je krijgt dan flinke korting en je krijgt 8 tot 10 foto's op webformaat met logo
.