Foto 1 is een overzichtsfoto, al wel van een tijdje terug want daar is Yonna nog hoogdrachtig. Ondertussen zitten alle zeugen (3+3 jongen) in het middelste hok, zitten de 2 beren in het onderste hok en staat het bovenste hok tijdelijk leeg.

Zo zag het er gisteravond uit. In het linkerdeel staat een bakje SS-brokken, maar deze brokken kreeg ik met één van de mannen mee en die moeten nog op. Aangezien de dames 2 bakjes SS-brokken per dag eten, vond ik hen wel de geschikte kandidaten om die andere brokken ook op te eten, misschien minder goed qua vitaminen/mineralen/eiwitkwaliteit, maar daar hebben ze de andere brokken voor en het Alpenhooi (zowel dat grote blok, dat trouwens een kg hooi is, als die grasbrokken in het bakje).

En alledrie de kleintjes nog even op de foto. Die was dag drie en die drempel werd toen door alledrie goed genomen. Alpha is laag, Omega is links en Turbo is rechts op de rand. Turbo nam deze drempel al toen ze krap 2 dagen oud was. Alpha ga ik aanhouden, voor de andere twee ben ik nog rustig een ander huisje aan het zoeken. Het zijn 3 zeugjes, dus ik had alle keus.