Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:ik lees vooral en af en toe een reactie....zoals Joolien zegt, een paar vreemde eenden en ook veel mensen met verstand van het ras.....Splash_ schreef:He Joolien en loez ook op het Sphynx breeders forum? Ik vind het maar een raar clubje....
Ja er zitten aparte tussen maar ook een boel mensen met veel kennis en kunde.
Splash_ schreef:ja dat was zeker apart toen ja....Oh ja die zitten er ook wel bij. Alleen ik heb er een beetje een raar gevoel bij bij het hele groepje. Ik zou een kitten kopen bij een cattery, die werd helemaal de grond ingeboord omdat zijn hcm testen alleen via dna zouden zijn gedaan. Van 2 fanatieke posters pbs gekregen. Ik telefonisch contact gezocht met fokker en bleek wel allemaal in orde te zijn. Toen werd de cattery van het een op het andere moment compleet opgehemeld en de pbs die hun mij hebben gestuurd wisten ze opeens de waarheid niet meer van. Ja ja...... Niet gek dat ik heb afgebeld. Vertrouw dat hele zaakje voor geen meter. Dus ik heb zeker mijn twijfels bij diegene die je van het is daar op dat forum.
Splash_ schreef:Oh ja die zitten er ook wel bij. Alleen ik heb er een beetje een raar gevoel bij bij het hele groepje. Ik zou een kitten kopen bij een cattery, die werd helemaal de grond ingeboord omdat zijn hcm testen alleen via dna zouden zijn gedaan. Van 2 fanatieke posters pbs gekregen. Ik telefonisch contact gezocht met fokker en bleek wel allemaal in orde te zijn. Toen werd de cattery van het een op het andere moment compleet opgehemeld en de pbs die hun mij hebben gestuurd wisten ze opeens de waarheid niet meer van. Ja ja...... Niet gek dat ik heb afgebeld. Vertrouw dat hele zaakje voor geen meter. Dus ik heb zeker mijn twijfels bij diegene die je van het is daar op dat forum.
Joolien schreef:die is erg fanatiek.....Splash_ schreef:Oh ja die zitten er ook wel bij. Alleen ik heb er een beetje een raar gevoel bij bij het hele groepje. Ik zou een kitten kopen bij een cattery, die werd helemaal de grond ingeboord omdat zijn hcm testen alleen via dna zouden zijn gedaan. Van 2 fanatieke posters pbs gekregen. Ik telefonisch contact gezocht met fokker en bleek wel allemaal in orde te zijn. Toen werd de cattery van het een op het andere moment compleet opgehemeld en de pbs die hun mij hebben gestuurd wisten ze opeens de waarheid niet meer van. Ja ja...... Niet gek dat ik heb afgebeld. Vertrouw dat hele zaakje voor geen meter. Dus ik heb zeker mijn twijfels bij diegene die je van het is daar op dat forum.
Dat is wel vreemd ja. Een daarvan was Wil zeker?
BloemBloem schreef:Hoe komen jullie aan de herplaatsers?