Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Lief
Hier thuis is het te merken dat er storm voorspeld is. Tay heeft de hele dag straaljagertje gespeeld en toen heb ik hem nog een keer extra meegenomen en expres dwars door het dorp heen (zaterdag dus druk). Vriend zei dat hij de laatste tijd soms ineens blaft naar andere honden, mensen of eigenlijk naar van alles. Maar ik merk er al weken niks van, zelfs vandaag met die drukte niet. Het zal toch niet zo zijn dat hij met Tay krijgt wat ik met Tessa heb?Bij mij is Tessa veel heftiger qua uitvallen, bij hem is Tay dus veel vervelender?
JesdaPower schreef:Ik wil Jinn graag laten röntgen wanneer hij ouder is. Alleen is dat erg duur? Op dt moment heb ik daar 't geld niet voor
Sassy schreef:Btw hier ook border collies waarmee aan de schapen getraind wordt.
Deze zomer helaas geen wedstrijden gelopen, beetje erg pech jaar, een hond met epilepsie door de medische mallemolen, eentje had er een spierscheur met langdurige revalidatie, de derde een nood-op waarbij ze met meer als 30 hechtingen dichtgenaaid moest worden...pfff. En deze week het 4e exemplaar een verstuikte poot
Onze herplaatser doet het goed, en is fit en heel gebleven gelukkig![]()
Ik hoop dan deze winter wel nog te kunnen trainen, en volgend jaar toch zeker 1 of 2 honden wedstrijd klaar te hebben...