Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
essiesilly schreef:in apeldoorn ben ik al vaker geweest, prachtige locatie!
hmz 5 x 4 is wel erg krap weer
kohtje schreef:Staart leerde ik thuis eigenlijk door te lopen met mijn hond en deze aan te raken als die te hoog was. (boven de rug) en ik zei staart. Na een tijdje zei ik staart en die ging omlaag.
Staart hoog is vaak opwinding en dat probeer ik te voorkomen.
essiesilly schreef:nou niet direkt iets heel erg verbeteren staan gaat goed lopen gaat goed. maar wil gewoon paar keer oefenen tussen andere honden lopen en nuttige tips krijgen hoe ik haar herdershondengangwerk ook op show kan laten zien.. snappie. thuis loopt ze mooier dan op show. en nu maakt het niet heel veel uit want de eerste keer in jeugd werd ze meteen 1 u EN beste teefdus wat dat betreft zit het goed maar vind het wel leuk om extra s bij te leren.. gezien ik genoeg ervaring heb wil ik dus niet van zomaar mensen leren die een keer wat showtjes gelopen hebben maar echt ervaren mensen het liefst ervaring van rasgroep 1
essiesilly schreef:ja daar heb je zeker gelijk inlege ring gaat vaker goed dan volle ring idd
essiesilly schreef:welke posities? heb ze nog niet bekeken ben op m n werk
ja is goed! doen wewelke ring ik zit weet ik ff niet uit m n hoofd. waarschijnlijk moet ik ook de broer van bisou voorbrengen