Dat is precies waar ik ook bang voor ben inderdaad... Dat hij het op een gegeven moment gewoon niet meer pikt en laat staan. Vandaar misschien geperste brok; als het moet kun je die nog letterlijk mixen met het vlees, is mij verteld... Ik ga me inderdaad ook nog eens verdiepen in Renske. Het is gelukkig nog niet zover dat ik hem het voer moet gaan geven dat ik zelf wil!
Jullie kennen de site zooplus.com? Dat scheelt je al een boel en nog meer als je via Duitsland besteld maar dat zou je even moeten uitzoeken, dat heb ik van horen zeggen.
Mijn hond stond volledig op vers, nu staat hij smorgens op vlees en s'avonds op dog lovers gold. Totaal geen probleem voor mijn hond. Nu heb ik een labrador die hebben over het algemeen nooit zo'n moeite met eten Als wij op vakantie gaan zit er meestal wel zo'n klein vriezertje in de koelkast. Wij informeren altijd wel ffies voor de zekerheid. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor, gewoon doen en dan ervaar je zelf wat jij het fijnste vind.
Bedankt allemaal voor jullie reacties Het wordt als het goed is (als hij het lust) een combinatie van geperste brok en vers vlees (dat krijgt hij al). Gelukkig blijven we eerst even doorvoeren wat de fokster al geeft, het duurt nog even voordat ik mijn definitieve keus moet maken maar ik denk dat ik het nu wel weet
Wel foto's plaatsen van de wandeling he!?!?!? Vind zowieso sfat er veelste weinig foto's geplaatst worden
haboshof
Geplaatst: 16-03-14 13:04
Onze Meghan (Pembroke) en Dwergje (JR) en Ollie (Eurasier) weer eens een keertje. Meghan is bijna 7 jaar oud en komt van de kennel "Of pennies from Heaven" van Jan Snijder.
Was een leuke wandeling! Zelf heb ik geen foto's gemaakt. Mijn vriend heeft een poging gedaan, maar onze camera was niet opgewassen tegen al dat gebeweeg hahaha!
Enkelen van jullie hebben deze foto's al op facebook langs zien komen, maar sinds zondag is onze Nilson bij ons. Samen met zijn (te) grote vriend:
Inmiddels ben ik al begonnen met clickeren, want meneer hangt nogal graag in meubels en handen. Hij is niet echt onder de indruk van 'nee' e.d., en omdat zelfbelonend gedrag zo snel aan te leren is, ben ik een poging aan het doen met met clickeren als hij niet bijt, af te leren. Hij ligt nu al zo'n kwartier rustig in zijn bench, te wachten op een clickje en een brokje Hebben jullie hier ook ervaring mee en hoe hebben jullie dit opgelost?