Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elevien schreef:Maken meer van jullie de inrichting van de kooi zelf? De hangmatjes maak ik wel allemaal zelf... ze vinden het altijd zo leuk om te slopen
http://jollyrats.nl/
Hier haal ik de "ontwerpen" vandaan
peacehorses schreef:kijk daarom wil ik dus de volgende keer mannen, die vernoem je veel makkelijker, haha! Gaaf hooren welkom uiteraard!
Elevien schreef:lieveli schreef:Wat leuk! Ik werd net wakker van de Garpjes die even aandacht wilden, dus uit bed, groente gehaald, beestjes geknuffeld. Ik moet er over 4 uur weer uit
Dat noem je nou pas liefde voor je ratten, bij mij mochten ze mooi een dagje wachten
Draflinger schreef:hahah dankje, nou ik kwam aanzetten met mijn husky Mister Gibbs (ofwel Gibbs) hij had alleen nog geen naam, een van mijn vriendinnen zei dat hij mister gibbs moest heten, alleen had ik geen idee dat het van the pirats vandaan kwam. Toen ze me dat vertelde ging het maatje van mister gibbs (welke ik toen der tijd nog niet had) jack sparrow heten ik vond de combinatie namen wel leuk
Heb ooit eerder 2 ratten gehad die heette dinky en sam dat waren een zwart jappaner en een blauwe dumbo