Graag gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Bij ons was even laten snuffelen geen optie, denk dat het voor heel veel wat meer dominante konijnen gewoon niet werkt.
We hebben eigenlijk heel dom 2 konijnen apart van elkaar gekocht zonder ernaar te kijken of ze een match zouden kunnen zijn, niet een werkwijze die ik achteraf gezien zou aanradenEven bij elkaar zetten op terrein dat door een van de konijnen al geclaimd was (hok, maar ook een kamer waarin een van die twee los heeft gelopen) zorgde paar keer voor een flinke ruzie met haarplukjes in de lucht. Daarna wel volgens het boekje gekoppeld, op 100% neutraal terrein en inmiddels zijn ze gelukkig dikke vrienden, altijd aan het kroelen, samen aan het slapen, noem maar op. Het is heel gezellig met z'n allen op de bank
![]()
[ [url=m/RQnkNG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fly_high schreef:Bij ons was even laten snuffelen geen optie, denk dat het voor heel veel wat meer dominante konijnen gewoon niet werkt.
We hebben eigenlijk heel dom 2 konijnen apart van elkaar gekocht zonder ernaar te kijken of ze een match zouden kunnen zijn, niet een werkwijze die ik achteraf gezien zou aanradenEven bij elkaar zetten op terrein dat door een van de konijnen al geclaimd was (hok, maar ook een kamer waarin een van die twee los heeft gelopen) zorgde paar keer voor een flinke ruzie met haarplukjes in de lucht. Daarna wel volgens het boekje gekoppeld, op 100% neutraal terrein en inmiddels zijn ze gelukkig dikke vrienden, altijd aan het kroelen, samen aan het slapen, noem maar op. Het is heel gezellig met z'n allen op de bank
![]()
[ [url=m/RQnkNG.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:[ [url=m/wubcGl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bestelling van Beestenplein binnengehad, konijnen weer blij.
_San87_ schreef:Het is wel koud buiten, maar het is wel een droge kou. Mocht dat wat uitmaken. Eventueel kun je ze met eten uit elkaar halen?
_San87_ schreef:[ [url=m/wubcGl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mjetterd schreef:_San87_ schreef:[ [url=m/wubcGl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een gezelligheid! Zoeken jouw cavia's en konijnen elkaar ook wel eens op?
Vandaag voor het eerst dat een van de reuzen samen met een cavia uren samen hebben gelegen tegen elkaar aan.
Weten jullie dat ik laatst vroeg over oormijt? Ik heb noromectin gebruikt, en dat werkte echt enorm goed en snel. Dus is een tip voor ook nog eens wat zoekt.
_San87_ schreef:Hmmm, ik snap je. Lastig idd. Misschien dan beter binnen houden.
Ik vind dat ze veel keuze hebben bij Beestenplein, maar ik heb geen referentiekader verder.
NAIWHL schreef:fijn dat het beter gaat MoppieFilou. Het is snachts nog wel koud ja.
En lekker stel hoor San!
mjetterd: de cavia’s en twee reuzen kunnen heel goed met elkaar, maar heb nog niet gezien dat ze echt tegen elkaar aan liggen.
De groep mocht vandaag bij de Kippen zich uitleven en de kippen even door de wei van konijnen scharrelen.
Vooral Witje is erg blij met nieuw zand… die is op verschillende plekken de hele middag bezig geweest.
[ Video ]