Ik lig wel vaak 's ochtends helemaal op het randje. Vriend is dan al het bed uit, die staat eerder op, Maple kruipt dan lekker tegen me aan en in mijn slaap schuif ik steeds een stukje verder op richting de rand.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oshaa schreef:Hier een 180 bij 220 voor twee + Beertje. Het is soms een beetje krap, maar Beer slaapt 's nachts niet bij ons. Als we gaan slapen ligt hij er even bij, maar daarna vertrekt hij zelf naar zijn bedje in de zitkamer. Als je alleen in bed ligt, is hij er wel bij, dus helemaal prima
.
Hier is er iemand blij dat het niet regent! Beer zit al de hele ochtend buiten in de tuin een beetje te zitten. Ik snap echt waarom ze zeggen dat voor een Wetterhoun een tuin een must is - niet om te bewegen, maar omdat ze er zo graag gewoon in zitten. Krijg hem met geen mogelijkheid naar binnen (nou ja, als ik hem eten geef dan wel, maar hij mag lekker buiten blijven zitten). Volgens mij is hij naar honden tv aan het kijken (vogels, eekhoorn en al ht andere dat beweegt buiten). Met bureau is voor het raam dus ik kan lekker naar hem kijken
Het is zowiezo echt een pretletter, of het nou regent of zonnig is, nat of droog. Gelukkig is zijn dryup vandaag binnen gekomen, want het werd echt een te natte bedoeling binnen!
[ [url=m/PpoYd0.jpg]Afbeelding[/url] ]
mvdende schreef:Oshaa schreef:Hier een 180 bij 220 voor twee + Beertje. Het is soms een beetje krap, maar Beer slaapt 's nachts niet bij ons. Als we gaan slapen ligt hij er even bij, maar daarna vertrekt hij zelf naar zijn bedje in de zitkamer. Als je alleen in bed ligt, is hij er wel bij, dus helemaal prima
.
Hier is er iemand blij dat het niet regent! Beer zit al de hele ochtend buiten in de tuin een beetje te zitten. Ik snap echt waarom ze zeggen dat voor een Wetterhoun een tuin een must is - niet om te bewegen, maar omdat ze er zo graag gewoon in zitten. Krijg hem met geen mogelijkheid naar binnen (nou ja, als ik hem eten geef dan wel, maar hij mag lekker buiten blijven zitten). Volgens mij is hij naar honden tv aan het kijken (vogels, eekhoorn en al ht andere dat beweegt buiten). Met bureau is voor het raam dus ik kan lekker naar hem kijken
Het is zowiezo echt een pretletter, of het nou regent of zonnig is, nat of droog. Gelukkig is zijn dryup vandaag binnen gekomen, want het werd echt een te natte bedoeling binnen!
[ [url=m/PpoYd0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skip is ook echt verzot op de tuin. Maar......eigenlijk alléén als ik er óók bij ben. Zeker nu in de winter komt dat niet vaak voor. Dan moet hij ook echt kiezen, òf binnen òf buiten want ik ga niet de achterdeur open laten staan....
Zodra het weer goed genoeg is dat de achterdeur wél open kan blijven, dan is Skip toch wel vaak buiten te vinden, ook alleen. Maar dan kan hij natuurlijk zélf kiezen en komt hij regelmatig even naar binnen als ik daar bezig ben.
KimD schreef:mvdende schreef:
Skip is ook echt verzot op de tuin. Maar......eigenlijk alléén als ik er óók bij ben. Zeker nu in de winter komt dat niet vaak voor. Dan moet hij ook echt kiezen, òf binnen òf buiten want ik ga niet de achterdeur open laten staan....
Zodra het weer goed genoeg is dat de achterdeur wél open kan blijven, dan is Skip toch wel vaak buiten te vinden, ook alleen. Maar dan kan hij natuurlijk zélf kiezen en komt hij regelmatig even naar binnen als ik daar bezig ben.
Hondenluik.![]()
Bij ons zijn er maar een paar deuren waar geen luik in te vinden is. Ik zou echt niet meer zonder hondenluiken willlen.
kiwiwitje schreef:Bij normale brok ga je uit van volwassen gewicht.
Maar wat een vreemde brok is dit. T is een brok voor mini rassen;
HOE kunnen daar zulke gewichten in genoemd worden....
[ [url=m/rcHxkA.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RKa1JC.png]Afbeelding[/url] ]
Zo’n brok blijft dus ver uit de buurt van mijn honden(los van t graan deel, want t is niet 6% graan. Maar 6% rijst van het deel graan.)
kiwiwitje schreef:Dat is nog veel krommer. Want de voedingsbehoefte voor een kleine hond ligt gewoon heel anders dan voor een grotere hond. Dat kan niet in dezelfde brok zitten met alleen verschil in formaat brok.
Dorus schreef:Waarschijnlijk is dat gewoon opmaak technisch. Het is makkelijker en goedkoper om overal dezelfde tabel en opmaak te gebruiken dan om het per product helemaal op maat aan te passen.
Nu hoeven ze alleen de inhoud aan te passen, maar blijft het raamwerk hetzelfde. Ik zou er niet teveel achter zoeken.
Ik durf nog bijna niet te geloven dat het echt is, maar dit mupke komt waarschijnlijk naar ons
[ [url=m/Ie6Kke.jpg]Afbeelding[/url] ]
kiwiwitje schreef:Dorus schreef:Waarschijnlijk is dat gewoon opmaak technisch. Het is makkelijker en goedkoper om overal dezelfde tabel en opmaak te gebruiken dan om het per product helemaal op maat aan te passen.
Nu hoeven ze alleen de inhoud aan te passen, maar blijft het raamwerk hetzelfde. Ik zou er niet teveel achter zoeken.
Ik durf nog bijna niet te geloven dat het echt is, maar dit mupke komt waarschijnlijk naar ons
Zie je dan echt niet dat er voor een hond van 60 kg een voedingshoeveelheid word aangegeven?In een brok die voor mini rassen is zoals ze zelf zeggen?!
Dat heeft echt 0,0 met opmaaktechnisch te maken.
Voor een mini brok had er boven de 10 kg al geen voedingshoeveelheid horen te staan.
Dorus schreef:Ik durf nog bijna niet te geloven dat het echt is, maar dit mupke komt waarschijnlijk naar ons