Ik vind het stiekem zelf ook vreselijk dat we hier de honden in de slaapkamer hebben. Schaam me daar eigenlijk voor
Net als dat ze soms de borden uit mogen likken. Dat is toch verschrikkelijk
Al doen we het nu voornamelijk omdat we een hele gehorige gang hebben en als we de honden mee naar boven hebben slaan ze niet steeds aan door drukke kinderen op de gang. Dat scheelt wel enorm.
Ik denk dat het ook van de hond afhangt hoor. Zoals Zoë zegt, als ze het eenmaal gewend zijn. De hond van mijn moeder krijg je met geen mogelijkheid mee naar boven. En als hij eens beneden bij je op de bank zit en je beweegt te veel raakt ie geïrriteerd en wil hij naar de gang
Die doe je er dus geen plezier mee om in bed te slapen.
Totdat je de kamer uitgaat, dan wil ze mee.
Nou wil ik echt niet beknibbelen op een hond, maar dit vind ik toch wel echt een behoorlijk bedrag. Vooral gezien ze (vind ik) vrij veel nesten fokken, dus ze spreiden de kosten van de testen e.d. Moet zeggen dat ik dit echt niet had verwacht
) Maar verder liever niet, het past ook gewoonweg niet meer nu ik een partner heb
ERgens is het toch "maar" een hond... Maar goed, hier is de wachtlijst lang en hebben de mensen geen probleem met de prijs te betalen die we vragen, dus volgend nest zal ook geen 1000€/pup kosten maar 1200€.
Kun je er iig rekening mee houden. Heb wel het idee dat de pupprijzen überhaupt veel zijn gestegen de afgelopen jaren. Nou wordt er natuurlijk ook veel meer onderzoek gedaan dan "vroeger". Een aantal jaar geleden was de max. pupprijs voor een flatcoat 750 euro, dat is toch wel een aardig verschil.