Ja slechte foto
Maar het nest is zo vol gebouwd dat ik er nauwelijks bij kan
Morgen een vriendje halen voor de eenzame Japanse meeuw
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar het nest is zo vol gebouwd dat ik er nauwelijks bij kan

). Lukasje schreef:amber15 schreef:Mijn vogels zijn afgelopen vrijdag verhuisd. Ik blijf gezellig meelezen hier
Oh echt? Is het doorgegaan? Goed gevoel over hun nieuw huisje?
En nou wordt je niet meer geterroriseerd

Daar staan Edelpapegaaien om bekend dat ze dit doen wanneer ze chagerijnig zijn. 

). Mevrouw heeft haat aan voeten om één of andere reden, maar buiten eens een klein hapje wordt ze er ook niet echt kwaad op. Buiten vandaag dan.. Ineens uit het niets HAP in mijn dikke teen. Geen enkele reden voor, mijn voet lag ook gewoon stil. Volgens mij beseft ze niet dat mijn voet ook een deel is van mij.. Ik was wel echt not happy want ze had zo hard gebeten dat het aan het bloeden was. Dan maar terug de kooi in.. Hopelijk heeft ze morgen een beter humeur. Misschien voor de veiligheid toch maar kousen dragen vanaf nu
Niet voor niets zeker dat die pyrr's de bijnaam pyrrhana hebben.

en verder hou ik haar goed in de gaten.

Cayenne schreef:Mijn trio heeft nu 7 eitjes. Het leek even bij 6 te blijven maar gisteren toch nr 7.
Niet alles zal bevrucht zijn als ik het zo bekijk, dus ik wacht het even af voor ik wat ga weg halen.
Nwktje schreef:Cayenne schreef:Mijn trio heeft nu 7 eitjes. Het leek even bij 6 te blijven maar gisteren toch nr 7.
Niet alles zal bevrucht zijn als ik het zo bekijk, dus ik wacht het even af voor ik wat ga weg halen.
Klein vraagje zou je ze ook kunnen laten liggen de eieren? Wij hebben een koppel parkieten op 13 eieren. We weten wat dat er heel veel niet bevrucht zijn gezien ze daarvoor al te lang liggen. Alleen op het moment dat we ze wilde weghalen lag er ineens een nieuw ei bij en is het aantal uitgelopen tot 13. Schouwen doen we eigenlijk niet aan omdat we niet goed weten hoe we dat moeten doen.

Nwktje schreef:Cayenne schreef:Mijn trio heeft nu 7 eitjes. Het leek even bij 6 te blijven maar gisteren toch nr 7.
Klein vraagje zou je ze ook kunnen laten liggen de eieren? Wij hebben een koppel parkieten op 13 eieren. We weten wat dat er heel veel niet bevrucht zijn gezien ze daarvoor al te lang liggen. Alleen op het moment dat we ze wilde weghalen lag er ineens een nieuw ei bij en is het aantal uitgelopen tot 13. Schouwen doen we eigenlijk niet aan omdat we niet goed weten hoe we dat moeten doen.
Veel kooien waren niet veel groter dan dat ik nu heb, en dan wordt het toch krap. Ik wilde echt wel een stuk groter voor ze zodat ze echt kunnen klimmen.