Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Airborn schreef:Ohh wat is Mika knap!
En een stukje nagel onder het 3e ooglid, arme pup, fijn dat het nu is opgelost!
En ja, poep moeten we idd gewoon opruimen zeker nu het niet meer vriest. Het is het gezeur over het plassen wat ik vervelend vind maar nog meer, de manier waarop ze er over zeuren. Heel superieur en aanvallend. En ik doe onwijs mn best om overlast te voorkomen. Heb ook al paar keer gevraagt of milo blaft als hij alleen thuis is (ze horen hem helemaal niet).
petitparis schreef:oh bah Noah, wat vreselijk nieuws. Hoe houdt Evi zich?
Naar de DA voor puppybegeleiding? Mijn DA zei na de laatste herhalingsvaccin en kennelhoest "tot volgend jaar"
Neonlight schreef:Fijn dat Deava dus niets lichamelijks aan de broodfok heeft overgehouden!
Hier hebben ze een gratis puppybegeleiding, wordt door de assistente gedaan. Ze worden gewogen, ogen, oren, gebit, nagels en vacht worden nagekeken, en eventueel anaalklieren. Het is vooral bedoelt om de honden wijs te maken bij de dierenarts zodat ze onderzoeken normaal vinden en het vooral heel leuk vinden (met heel veel snoepjes).
En dat laatste is zeker zo, de honden vinden het eigenlijk te leuk, ze zijn dolenthousiast en daardoor ook lastig hanteerbaar.