Ik heb dat dus vooral met kasten Het lijkt me ook leuk om daar een soort van 'dagbesteding' van te maken, maar ik vrees dat als ik het wil verkopen er niemand voor komt en dan zit ik er mee
ik wil ook graag een mooie kooi voor mn jongens maar als ze weer eens ruzie hebben 's nachts, ben ik ook wel weer heel blij met mijn traliekooi die we zo even kunnen verplaatsen, zodat we ze niet meer horen ^^. het oneindige Dillema hier haha
@miesemuisje, dan zou ik een leuke kast met 2 verdiepingen nemen en als ze herrie maken de trap weghalen/dichtmaken zodat ze elk apart hun verdieping hebben. Als ik hier een berig zeugje heb die heel irritant is naar de anderen doe ik dat ook.
Miesemuisje
Geplaatst: 24-02-15 21:48
dat zou nog kunnen idd! ze zijn meestal heel lief hoor, maar áls ze ruzie hebben, is dat 9 van de 10 x wanneer ik (bijna) slaap
ik zit op pinterest te kijken naar caviakooien, begint het toch wel weer te kriebelen
Even een update over mijn (nog steeds) zieke Dina...
Ik heb het dwangvoeren afgebouwd naar 1x per dag, omdat ze nog steeds weinig eet maar wel al een stukje beter gaat. Ze varieert steeds tussen 1020 en 1060 gram, dus niks ernstigs maar eet nog niet genoeg op zichzelf.
Ik was een paar dagen terug gestopt met pijnstilling omdat ze daar misschien wel misselijk van zou kunnen zijn waardoor ze niet meer wil eten. Maar ze at daardoor niet meer of minder en ging juist meer stil zitten en weer haren overeind. Ik kreeg dus juist het idee dat ze weer pijn had. Dus ik ben daar gisteravond weer mee verder gegaan (+ 1x dwangvoer en antibiotica). De uurtjes daarna in de ren vond ik haar echt zoveel beter qua levendigheid en eetlust! Toen dacht ik echt: yes, ze is bijna beter!
Vanochtend liet ze weer niet echt van zich horen en at ze maar een beetje andijvie. En ze had weer een zachte poep anus en één klein poepvlekje. Het zal toch niet weer terug gaan komen he?! Pffff… Net wanneer je denkt dat ze bijna beter is…
@sperziemone: ik zou even helemaal geen groente/fruit voeren, echt alleen hooi en brokjes. Verder is pijnstilling natuurlijk fijn voor het dier, maar het geeft voor de baas een heel vertekenend beeld. Ze heeft dus nog duidelijk pijn ergens en door dat te geven vóelt ze zich beter maar is het niet !!