E_J schreef:Ziet er leuk uit, @Kimvicious!
Mijn pa heeft vandaag de hele tuin opgeruimd en alle struiken en alles bij gesnoeid zodat de tuin perfect netjes is als puppy vrijdag komt, super lief van hem!![]()
Vrijdagochtend vroeg gaan we naar Duitsland om te kijken voor een tuigje en de laatste spulletjes, en dan zijn we er helemaal klaar voor! Wat voor voer zouden jullie me aanraden om voor hem te kopen? In de mail die ik kreeg van de stichting werd me aangeraden om in het begin goedkope brokken te voeren en langzaam over te schakelen naar het voer dat ik wil voeren omdat ze in Griekenland niet zo’n hoogwaardig voer gewend zijn. Wat voor goedkope brokken denken jullie dat ik het beste kan kopen?
Heb ik niet gedaan. Toby kreeg in de opvang echt nét wat ze daar hadden, en dat varieerde van Lidl tot Pedigree, maar echt niets van goede kwaliteit. Ik heb hem gewoon gelijk op gewoon het voer dat ik sowieso zou voeren gezet eigenlijk. Wel wat geprobeerd qua merken om te kijken waar hij het goed op deed. Wij zijn toen gestart met Schesir en Taste of the Wild, en daarna volgden nog meer merken. Uiteindelijk nu Renske en Wolf of Wilderness meestal.