Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
punjab schreef:Kiwiwitje pyppyspam nooit erg![]()
Spannend sastaic, dat is het voor je het weet. Waar heb je wedstrijd in?
Anna79 schreef:Wie van jullie heeft ervaring met de ceresto vlooien/tekenband? Is dat ongevaarlijk voor kinderen?
Hoe doen jullie dat met vakantie als je bijvoorbeeld ergens naartoe wil waar de hond niet toegestaan is. Laten jullie hem dan bijvoorbeeld even alleen in een vakantie huisje in bench? Ik zit er wat over na te denken hoe we dat praktisch gaan doen, bijvoorbeeld even naar het zwembad met dochterlief.
Sastaic schreef:Aah nu worden je wormpjes schattig kiwitje! Nog even en ze krijgen ook praatjes :p
Volgende week ga ik samen met de fokker trainen en 30 maart hebben we onze eerste wedstrijd
Dit najaar gaan we naar Zweden voor een workshop en daarna blijven we een paar dagen hangen om wat van het land te zien. Super veel zin aan
punjab schreef:Heerlijk de pups.
Denise wanneer weet je of het gelukt is?
Sastaic schreef:Aah nu worden je wormpjes schattig kiwitje! Nog even en ze krijgen ook praatjes :p
Volgende week ga ik samen met de fokker trainen en 30 maart hebben we onze eerste wedstrijd
Dit najaar gaan we naar Zweden voor een workshop en daarna blijven we een paar dagen hangen om wat van het land te zien. Super veel zin aan