Hoop ook dat 2019 meezitten gaat .. , Tarzan en zijn Lilo blijven lekker binnen voorlopig . Kan er niks gebeuren met ze
Zalig Spooky wat een mooie club
Sabine moet Babbel niet op dieet ? Wat een grote wam ook
Coconut
Geplaatst: 01-12-18 19:49
Zo'n wam had mijn Vlaamse Reus ook. Voedster en doorgefokt. Was goed op gewicht, maar door broodfok en slecht voer toen ze jong was waarschijnlijk zo'n enorme wam gekregen.
Pas wel op voor sore hocks bij een afwijkende stand van de poten.
Ze krijgt niet meer als dat ze vorig jaar kreeg, Knabbel heeft een beter gewicht. Ze eten wel heel veel hooi de laatste tijd, gelukkig, en ze hebben ook wel veel gras ter beschikking gehad
Lady24
Geplaatst: 02-12-18 15:50
Muis heeft de stoute schoenen aangetrokken en gaat op onderzoek uit
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-18 15:56
Je hebt een camouflage konijn! Bijna dezelfde kleur als je vloer haha!
Hallo, ik werd net in mijn foto topic gevraagd mee te kletsen in dit topic.
Ik heb sinds vrijdag een baby Nijntje. Vroegah wel altijd konijnen gehad, maar dit is de eerste weer sinds jaren
En een konijn hoort niet alleen, dus over 3 weken mag ik dit kleine meisje ophalen.
spookyskippy
Geplaatst: 02-12-18 22:46
Welkom! Wat een schatjes! Dappere muis Schrok vanochtend wel even. Guus ging steeds gestrekt liggen. At wel en keutelde gelukkig ook nog. Rond de middag was hij weer vol energie gelukkig.
Lilo heeft op se 1 of andere manier een soort schaafwond op haar oor
Even bekeken in de badkamer , Lilo boos . Maar hmm zie aan de binnenkant 1 klein puntje maar meer niet dus oppervlakkig , misschien toch veilig thuis bellen
Ik hoor Diva sinds een week (ongeveer) vaak niesen. Zie geen snot en ze oogt verder niet ziek, eet gewoon, drinkt gewoon (volgens mij wel iets vaker dan Muis). Iemand ideëen?