Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:Ja dat is zeker goed!! Effie heeft diarree, de ene dierenarts zegt dat je het dan wel moet geven en de andere zegt van niet. Als ik het wel geef stroomt het eruit, dus ik probeer het heel voorzichtig op te bouwen.. Vandaag heeft ze 1/8 paprika op en 2/3 blad andijvie en net zagen haar keutels er al weer wat minder goed uit
Ilja_1997 schreef:Wat een gedoe Melody! Klinkt mij ook alsof er iets anders aan de hand is, anders zou het niet iedere keer weer zo terugkomen. Betere plek om het uit te laten sluiten dan bij Eva is er nietHopelijk kan zij wat voor jullie betekenen.
Ilja_1997 schreef:Dat snap ik heel goed Melody, ik zou daar persoonlijk ook niet al te ver in gaan. Moet voor het beestje ook nog aangenaam blijven... Dan inderdaad liever dan orale toediening van medicatie.
Hoeveel weegt hij Pandameisje? Dat vliegensvlugge herken ik ook wel van de kleintjes hier.
Ilja_1997 schreef:Naja 20 gram te weinig, als hij echt al wat ouder is dan zou ik hem zelf met 280 ook al bij de moeder (en eventueel zusjes) weggehaald hebben. Risico dat ze al dekken zou ik niet willen lopen. Havermout en banaan doet al heel veel