Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb hem van marktplaats afgeplukt en hem gelukkig nog wat mooie laatste jaren gegeven
hij kon vliegen als een valk, heel hoog
_Dracarys schreef:-Namiro- schreef:De laatste tijd heb je niet veel geluk met jouw vogels!sterkte met het verlies van Jack!
![]()
Hoe is het met de andere vogels?
Jack is de sneeuwuil. Die is er gelukkig nog. Het gaat om mn oude kerkuiltje Dexx
Worden ze altijd lichter met de jaren?
) mogen doen. Telkens op ongeveer 100 meter de lier aangezet met een nep vos eraan en dan de vogel laten starten op het juiste moment vanaf de vuist. Dit word gedaan zodat de vogel lange afstand jacht vluchten kan maken en zo conditie op kan bouwen en tegelijkertijd zijn behoeftes kan botvieren op de "prooi"

Saskia9 schreef:Wow gaaf!
Ik was tijdje terug op een valkerijbeurs, en daar zag ik een demo met een drone, dat is ook bizar gaaf om te zien!
) rat muis hamster en kuiken. Duif had ik nog meer dan genoeg, en krijg dat van melkers in de buurt dus ga ik niet kopen

setje Kaiser slipons om te proberen. Je doet dan de leertjes om de pootjes, en dan schuif je dat zwArte kunststof eromheen, riempje erdoor, klaar. Heel makkelijk om en af doen. Leek mij wel interessant. Vind zelf qua kwaliteit Clarke beter, maar dit systeem vind ik weer prettiger.