Volgensmij is het opzich niet heel vreemd dat geneesmiddelen niet geruild worden. Ik meende dat dit te maken heeft met het feit dat sommige 'kattenhaters' de pillen of pipetten zouden kunnen hebben gemanipuleerd in de tijd dat het bij hem/haar thuis was. Dit door er met bijvoorbeeld een injectienaald bepaalde stoffen aan toe te voegen of op welke andere manier dan ook. Op zich vind ik het weigeren van het terugnemen zo slecht nog niet van de betreffen dierenwinkel.
Gewoon op facebook of op marktplaats verkopen? Zeg je gewoon dat er per ongeluk de verkeerde is gekocht
Ik heb vandaag Panacur gekocht bij de dierenarts, ik schrok me dood! Voor 2 kuren 4,63 betaald. Milbemax kost daar ook maar iets van 6-7euro geloof ik.
Ze hebben een goede deal met een leverancier zei ze mij, dus lekker goedkoop!~!
Heb net de exil kunnen verkopen voor een tientje, 25 euro door de wc gespoeld maar goed. Beter iets dan niets. Binnenkort maar gewoon stronghold en milbemax kopen!
En ik dacht dat die van mij een rare mauw had, bezoek die voor de eerste keer komt denkt dat er een kitten van 8 weken de hoek om komt lopen Al kan de kat van onze buurman er ook wat van, die doet d'r bekkie wel open, maar geluid komt er amper uit
Sunrise19
Geplaatst: 08-07-15 19:40
Haha dat filmpje ken ik Super leuk
IK ben gesloopt, max vind het prachtig die kleine hummels. Ze liggen nu uitgeteld naast me op de bank
Merk wel dat ze mensen niet gewend zijn, er word veel tegen mij geblaast
Maar volgens mij beginnen ze al te snappen dat ik niet eng ben.
Mijn man is werken anders had ik meer foto's gemaakt. Het poesje houd van buik kroelen
Katertje is heel erg op zichzelf, en eigenlijk nog banger dan het poesje.
Als ze het nu al zo fijn vinden om op hun buik gekroeld te worden, dan komen ze ook wel over hun angst voor mensen heen
MarloesRixt
Geplaatst: 08-07-15 20:13
Klinkt goed Sunrise, vertrouwen komt vanzelf wel.
Harrie is net geënt en gechipt, DA vond hem er goed uit zien. We hebben hem ook meteen gewogen. Hij is nu 1,45 kg. De DA verwacht dat hij zeker 5 kg zal gaan worden gezien zijn bouw en grootte. Harrie heeft zich goed gedragen.
Sjaak en Harrie spelen inmiddels heerlijk samen. Sjaak is altijd al een ruige speler geweest maar Harrie kan er goed mee om gaan. Hij komt ook altijd zelf weer terug naar Sjaak om te spelen dus dat zit wel goed. Hieronder een speel filmpje: https://youtu.be/w9Fe7xCM_Uo
Daar moet haast wel iets van Siamees oid in zitten.
Je zou het haast denken!
Ik doe even een voorzichtig dansje.. Ze joegen mekaar de tent uit de laatste paar dagen en al een paar weken lagen ze elkaar totaal niet meer. Vanmiddag op goed geluk een feliway stekker gehaald, en warempel ze zijn weer rustig.
Ik heb m'n ouwe knuffel kater weer terug en meneer en mevrouw kunnen zelfs weer op 1 krabpaal/in 1 mand liggen. Nu maar hopen dat dat ook zo blijft.
Charlie en Vino zijn het nog steeds niet eens geworden... ze zitten steeds boven te praten met elkaar en wat openneer te bromen en te blazen.. afentoe komen ze opeens de trap afgestormd om vervolgens weer achter elkaar terug de trap op te rennen. Ze hebben nog niet gevochten, denk zelf dat het nu echt plaats bepalen is. Ben benieuwd hoelang dit gedrag nog aanhoud.
Heb je er een feliway stekker in zitten? Dat helpt ze toch wel goed om allebei te ontspannen.
Wel fijn dat ze nog niet echt gevochten hebben, dat is toch wel positief.
Reusje0504
Geplaatst: 09-07-15 11:28
wat een leuke kittens sunrise! Ik vind het katertje leuk! Vervelend silvericathy, maar het heeft wss gewoon tijd nodig. Die feliway stekkers heb ik veel goede verhalen over gehoord!! Ginger zit er sexy bij haha, hoe is het nu met haar darmen?
Pippin ligt vandaag eindelijk lekker te chillen op de schildpad die er al weken ligt!
Ginger gebruikt in feite alles, maar overdag vooral de doos en savonds de krabpaal in mijn kamer en dan niet er in maar in het hoekje tussen de palen xD verder ook de nieuwe roze paal haha. Ze ligt overal xD
Celine_Famke
Geplaatst: 09-07-15 14:47
Weer even wat Sienna-spam!
Snotneusje blijft aanhouden.. Ze heeft verder nergens last van. Vind het lastig! Wat valt eraan te doen? Ga dinsdag op vakantie. Als ze het daarna nog heeft (1 weekje later) gaan we naar de DA.