Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Opgezette rechterkant en pijnlijke onderbuik wijzen op gas in het caecum en de dikke darm; dit is ernstig. Lees verder in het hoofdstuk Gaskoliek. Bij auscultatie (luisteren met een stethoscoop) hoort u zacht pruttelende geluiden (borborygmi) veroorzaakt door de darmbeweging. Als u geen geluid hoort is er een noodsituatie.

Sterkte!!
Geen idee hoe dat nou weer kan. Maarja, ik heb probioticum meegekregen (zodat ze lekker veel vocht opneemt wat goed is bij blaasontsteking, en nog een medische reden maar die ben ik kwijt), antibioticum kuur voor 10 dagen, de pijnstiller/onstekingsremmer van de DA, en het dwangvoer. Ze is in minder dan een week 120 gram verloren.
Ik blijf dus maar door gaan met dwangvoeren.
En morgen moet ik weer werken... dan kan ik pas na 9 uur weer dwangvoeren
Aparte tekening op het kopje van Lilly.
ze is 2 jaar maar haar maatje was gestorven waardoor ze dus al een tijdje alleen zat bij haar vorige baasjes vandaar dat ze bij mij mag komen wonen
Vanochtend was ze wel weer 15 gram afgevallen, dus toch weer gedwangvoerd. Als ze als ik thuis kom van werk niet is afgevallen stop ik met dwangvoeren. Fingers crossed!
afbouwen lijkt me idd wel beter dan in één keer stoppen.
het is een heel levendige dame maar doordat ze lange tijd alleen zat wat associaler. Nu zit ze eerst bij Juliette om nadien pas in de grote groep te gaan
(ik heet zelf ook Juliette haha)
niks kan haar schelen, alles is goed, een cavia die haar uitdaagt daar trekt ze zich niks van aan,... Geweldig dier gewoon