Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
EllaBellaah schreef:Hoi allemaal.
Ik was Zoefje sinds gisteren kwijt... was inmiddels wel gewend dat ze wat meer en vaster sliep sinds ze zo oud is, maar toen ze net niet kwam toen ik eten gaf begon ik me wel zorgen te maken. Dus ik de hele bak overhoop getrokken en daar vond ik de levenloze Zoefje diep in haar nestje... Ze is ruim 4.5 jaar geworden. Zoefje was mijn aller eerste gerbil, ze kwam samen met Amy, maar na een aantal herkoppelingen die niet slaagden kwam Puk erbij. Helaas overleed Puk na een jaar op twee jarige leeftijd. Aangezien Zoefje toen al op leeftijd was heb ik besloten om twee gerbils bij haar te zetten. Als Zoefje zou overlijden had ik weer een tweetal over. Zo kwamen Luna en Nala er afgelopen najaar bij, mijn aller eerste pups. Ze hebben een hele tijd lekker met zijn drietjes gezeten wat super goed ging. Sinds vandaag zijn ze dus met zijn tweeën nog over.
EskeGirl schreef:Jellybeans schreef:Hoi,
Weet iemand toevallig waar je van die losse plateautjes voor in een gerbilarium kan kopen?
En dan niet eentje voor in de hoek maar eentje voor aan het midden van de glazen rand.
Alvast bedankt!
http://www.gerbil.nl/webshop/17-glazen-plateaus
Astu