Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanillia schreef:!@#$%^&*!!![]()
Bella (de overgebleven oudere) en Pixie (2 maanden) waren net aan het vechten, snee in Pixie dr buik van ongeveer een centimeter.. Now what? Pixie apart? Bella apart? Afwachten? Heb nog antibiotica staan van Harley (Baytril), dat alvast geven aan Pixie uit voorzorg?
Yinthee schreef:Zo, lang geleden dat ik hier nog is gepost hebKom weer eens mee kletsen als ik nog welkom ben
Vanillia wat rotSterkte!!
Hoe gaat het hier verder?
Hier gaat het met beide kerels goed.
Baxley is een anderhalve maand geleden ongeveer voor de 2e keer onder het mes gegaan.. Hij had een vetbult en een ontstoken talgklier. Hoefde beide niet weggehaald te worden, maar de vetbult bleef groeien en op een gegeven moment begon hij hem zelf kapot te bijten.. Dus toen maar weg laten halen voordat hij zichzelf helemaal zou opvreten en het een grote dikke ontsteking zou worden. Kleine bultje van het talgkliertje ook gelijk maar verwijderd. Alles weer helemaal goed gegaan!![]()
Dexter plast ook veel alles onder.. Baxley doet het eigenlijk bijna nooit.Heb uit voorzorg inderdaad ook overal 'rattenkleedjes' op en zo, haha.
Pff... staan 2 jonge ratjes gratis op te halen hier in de buurt. Een mannetje en een vrouwtje.. Samen in één (totaal verkeerde) kooi uiteraard. Aan de ene kant wil ik ze heel graag 'redden', aan de andere kant weet ik niet of ik daar wel aan moet beginnen. Vrouwtje zal natuurlijk wel zwanger zijn.. Pff vind het zo sneu, maar kan ook niet alles maar redden.. En wat doe ik met ze na de geboorte.. Moeilijk!! Wat zouden jullie doen?
RedPassion schreef:Ratten druppelen nou eenmaal, mannetjes blijven dat ook nog gerust doen na castratie hoor.Het hoort erbij. Hier hebben we een leren bank die ik gewoon elke keer af kan nemen en wat mijn kleding betreft heb ik geaccepteerd dat ik altijd naar rat ruik.
Ik probeerde wel altijd kleding gescheiden te houden maar ik knuffel veel te vaak tussendoor.
![]()
Dominantere ratten druppelen trouwens meestal wel meer, maar ook daar doe je niks aan.
Lies_Miek schreef:Awwh wat een lieve foto's Ronnie! Mag ik vragen waar je dat leuke mini konijnenhok vandaan hebt? Vind die echt leuk![]()
Hier zitten mijn dames trouwens weer allemaal bij elkaar nadat ik merkte dat Harley heel dominant werd over kale en ik het idee had dat het wel weer goed zou gaan en het gaat nu echt prima met de hele groep bij elkaar, gelukkig maar