Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gelukkig blaft ze niet in huis, stimuleren we nu ook niet omdat het voor onze situatie niet gewenst is (rijtjeshuis).
Maar met een hond die niet los mag, is dit wel een enorme verademing. Kaus schreef:Ik heb deze en vind het een prima ding: https://www.zooplus.nl/shop/honden/hals ... ane/197735
(Edit: ho zie dat er twee lengtes zijn, ik heb die van 10 meter)
Heb er ook eentje van 3 meter voor als hij wat korter moet maar dan is het wel echt alleen stappen. Aan die lange lijn kunnen ze nog wel even gek doen.
december 2020 is mijn allerliefste Joep heel onverwachts overleden aan acute hartfalen. Overdag nog gezellig mee geweest naar mijn werk en 's avonds moesten we de keuze maken om hem te laten gaan
ik mis hem nogsteeds onwijs, maar het is ook verschrikkelijk stil in huis. Dus hopelijk komt er in 2021 een pup in huis. Het is nog niet zeker, maar we duimen er hard voor! 
Eefsel2109 schreef:Als het mag kom ik hier gezellig meekletsendecember 2020 is mijn allerliefste Joep heel onverwachts overleden aan acute hartfalen. Overdag nog gezellig mee geweest naar mijn werk en 's avonds moesten we de keuze maken om hem te laten gaan
ik mis hem nogsteeds onwijs, maar het is ook verschrikkelijk stil in huis. Dus hopelijk komt er in 2021 een pup in huis. Het is nog niet zeker, maar we duimen er hard voor!
[ [url=m/gjPIuf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G2AUOo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kiimm_ schreef:Kaus schreef:Ik heb deze en vind het een prima ding: https://www.zooplus.nl/shop/honden/hals ... ane/197735
(Edit: ho zie dat er twee lengtes zijn, ik heb die van 10 meter)
Heb er ook eentje van 3 meter voor als hij wat korter moet maar dan is het wel echt alleen stappen. Aan die lange lijn kunnen ze nog wel even gek doen.
Die ziet er wel fijn uit, alleen de kleur
Het idee is duidelijk
en eigenlijk altijd onwijs goed geweest, een collega en ik zeiden nog tegen elkaar een week voordat hij is overleden dat Joep wel de gemiddelde leeftijd van een dog zou overschrijden. Hij was nog zo jong van geest en dus onwijs fitaal.. De dierenarts zei gelukkig ook dat hij nog zo onwijs goed in z'n bespiering etc zat dat hij er lichamelijk gelukkig weinig onder heeft geleden.
ik was onwijs gek op Joep en zou hem het liefste terug willen, maar dat is helaas niet mogelijk. De dog is leuk, maar ik heb zoveel rassen die ik leuk vind en eigenlijk de golden al zo lang. En aangezien ik m'n hond mee mag nemen naar m'n werk(kinderboerderij) is een kleinere hond dan een dog wel fijn haha
Duimen dat er dit jaar een pupje voor jullie bij zit!
. Ik denk dat ik maar even een stuk met de sneeuwschuif groen ga maken zodat ze leert dat je op dat groene spul moet poepen en plassen en niet op dat witte.
Wel een hele goede reden om ook maar een lekker warm jasje te bestellen als het zo enorm koud wordt.