Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaus

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 01:05

Ik vind vakantie in het algemeen gewoon niks. Nooit gevonden. Kamperen vind ik wel leuk maar kan niet zeggen dat het erg ontspannend vind :Y) En in huisjes voel ik me gewoon niet thuis.

Doe mij maar dagjes uit en daarna weer lekker in mn eigen bed :j

Ik heb Dexter nooit als heel moeilijk ervaren maar hij heeft wel veel pech gehad met zijn poot en blaasontsteking. En daarnaast de hele situatie die we destijds met onze buurman hadden waardoor we niet veilig het huis uit konden of de honden alleen konden laten.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 05:27

Joy was als pup daarin een voorbeeld boor anderen geen enkele plasje of poepje binnen liep vanaf dag 1 meteen naar de achterdeur. Daarintegen was het geen leuke pup wilde wel voor je werken dus zit naast af volg enz zat wr met 10 welen in. Alleen knuffelen of op schoot echt niet pas toen ze rond een jaar werdt werd ze evht een aanhankelijke hond en zat als het kon de hele dag op schoot verder nooit iets kapot genaakt niks in huis gedaan of iets van tafel gehaald zelfs al stond er gebak liet ze netjes staan!

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 08:10

Vakantietips zijn hier ook welkom! Ik wil graag in eigen land en keer een huisje bij een mooi natuurgebied waar we lekker met hondenkind kunnen wandelen. Alleen op een bungalowpark oid twijfel ik over, dat lijkt me nogal rijk aan kinderen terwijl ik voor mijn rust kom *D
Popo is ook nog niet perfect met zindelijkheid hoor. Hij geeft het tegenwoordig wel soort van aan maar voor ik dat door heb ben ik dan meestal te laat :') Het ligt dus vooral aan mij!
Het is gelukkig geen sloper, dat scheelt dan weer.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 08:13

Simoonzel schreef:
Vakantietips zijn hier ook welkom! Ik wil graag in eigen land en keer een huisje bij een mooi natuurgebied waar we lekker met hondenkind kunnen wandelen. Alleen op een bungalowpark oid twijfel ik over, dat lijkt me nogal rijk aan kinderen terwijl ik voor mijn rust kom *D
Popo is ook nog niet perfect met zindelijkheid hoor. Hij geeft het tegenwoordig wel soort van aan maar voor ik dat door heb ben ik dan meestal te laat :') Het ligt dus vooral aan mij!
Het is gelukkig geen sloper, dat scheelt dan weer.

Ligt eraan welke periode je gaat, als je niet gebonden bent aan vakantieperiodes lekker buiten de vakantieperiodes gaan! (Houd dan wel ook rekening met de Belgen en Duitsers!) Het enige wat dan op vakantie is, is allemaal oud en grijs. :+

Zoals deze periode bijvoorbeeld, geen mens op vakantie!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 08:44

candalisa schreef:
Joy was als pup daarin een voorbeeld boor anderen geen enkele plasje of poepje binnen liep vanaf dag 1 meteen naar de achterdeur. Daarintegen was het geen leuke pup wilde wel voor je werken dus zit naast af volg enz zat wr met 10 welen in. Alleen knuffelen of op schoot echt niet pas toen ze rond een jaar werdt werd ze evht een aanhankelijke hond en zat als het kon de hele dag op schoot verder nooit iets kapot genaakt niks in huis gedaan of iets van tafel gehaald zelfs al stond er gebak liet ze netjes staan!

Boellie precies zo. Op 8,5 weken hier gekomen en zo snel al zonder ongelukjes. Op 9 weken begonnen met wat commando’s... zit lig en poot zaten er na 3/5x oefenen in. Dat vond ik zo stom :')

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 08:49

ZoZenn schreef:
Vorig jaar zijn we naar twenhaarsveld geweest, maar die vond ik vrij saai. Binnenkort gaan we even wat leuke parken zoeken, we gaan eigenlijk nooit zonder honden op vakantie en camperen doen we niet want ik háat camperen :').

Jammer dat je Twenhaarsveld saai vond. Op hun site lijkt er nog redelijk wat te doen. Ik mocht dit weekend uitzoeken van mijn ouders en hoop wel dat ze het een leuk park vinden.

Heb voor Twenhaarsveld gekozen omdat het een erg hond vriendelijk park zou zijn. Zo zouden honden ook welkom zijn in het restaurant enzo.

We hebben een honden huisje geboekt, daar zit een bench in, zodat als we even weg gaan zonder Skip, hij niet het hele huisje "afbreekt" nou zal hij niets slopen waarschijnlijk, maar als je iets van etenswaren laat slingeren....

Is ook een losloopgebied in de buurt volgens hun site en sowieso een bos waar je aangelijnd mag wandelen.

Enigste "moeten" van mijn vader was een openhaard. En die zit er ook in.

Wij gaan met 5 volwassenen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 08:56

mvdende schreef:
ZoZenn schreef:
Vorig jaar zijn we naar twenhaarsveld geweest, maar die vond ik vrij saai. Binnenkort gaan we even wat leuke parken zoeken, we gaan eigenlijk nooit zonder honden op vakantie en camperen doen we niet want ik háat camperen :').

Jammer dat je Twenhaarsveld saai vond. Op hun site lijkt er nog redelijk wat te doen. Ik mocht dit weekend uitzoeken van mijn ouders en hoop wel dat ze het een leuk park vinden.

Heb voor Twenhaarsveld gekozen omdat het een erg hond vriendelijk park zou zijn. Zo zouden honden ook welkom zijn in het restaurant enzo.

We hebben een honden huisje geboekt, daar zit een bench in, zodat als we even weg gaan zonder Skip, hij niet het hele huisje "afbreekt" nou zal hij niets slopen waarschijnlijk, maar als je iets van etenswaren laat slingeren....

Is ook een losloopgebied in de buurt volgens hun site en sowieso een bos waar je aangelijnd mag wandelen.

Had je eigenlijk voor Ooghduyne moeten gaan! Dat is zo'n mooi park!

Bij Twenhaarsveld is veel afgesloten buiten het seizoen, onder andere die warme douche waar ze het over hebben.

Verder wel een mooie natuur daar.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 09:46

KimD schreef:
mvdende schreef:

Had je eigenlijk voor Ooghduyne moeten gaan! Dat is zo'n mooi park!

Bij Twenhaarsveld is veel afgesloten buiten het seizoen, onder andere die warme douche waar ze het over hebben.

Verder wel een mooie natuur daar.[/quote]

Wij wonen op 5 minuten van het strand :o gaan dus liever naar een andere omgeving op vakantie.

Het Paasweekend is niet echt hoogseizoen, maar verwacht ook niet dat alles dicht is.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 09:51

Paasweekend valt onder hoogseizoen, maar is ná 1 April. Dan hebben ze alles weer open.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 10:01

KimD schreef:
Paasweekend valt onder hoogseizoen, maar is ná 1 April. Dan hebben ze alles weer open.

Dat zal fijn zijn!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 10:07

KarmaChansy schreef:
Jaaa ik wil nog eens naar hier, lijkt me tof

https://www.dogloghomes.com/hond-vriend ... enrijk.htm

Dit is tof zeg!
Ik weet nog niet zo goed wat handig is met een hond van 10 maanden. Willen dolgraag wandelen maar hoe ver zou dat dan al kunnen op die leeftijd.

Zitten nu ook aan Luxemburg en de Ardennen te denken. Denemarken zou ook een optie kunnen zijn.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 11:04

Huisje waar wij waren is zeer dichtbij twenhaarsveld volgens mij. Dat is toch bij Holten? Idd een prachtig losloopgebied 10 a 15 km verderop!!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 11:09

Mijn monsters zijn vandaag ontwormd! Heel grappig dat spul is roze. Dus kon gelijk alles schoonmaken :+

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 11:30

kiwiwitje schreef:
Mijn monsters zijn vandaag ontwormd! Heel grappig dat spul is roze. Dus kon gelijk alles schoonmaken :+

Drontal pup gebruikt? :P

Ik ga alleen op vakantie als de honden mee mogen en anders blijf ik thuis. Gelukkig ben ik niet zo een vakantieganger.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 11:36

XxDiandraxX schreef:
kiwiwitje schreef:

Drontal pup gebruikt? :P

Ik ga alleen op vakantie als de honden mee mogen en anders blijf ik thuis. Gelukkig ben ik niet zo een vakantieganger.

jaa :')
Op t contract van Boellie stond dat ie daarmee ontwormd was en hoorde daarna van andere fokkers daar ook alleen maar goede berichten over. Dus die ook gepakt. Een van de weinige waar ik steeds van hoor dat pups niet aan de race gaan.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:59

Lekker he dat roze smeer ontworm spul :')

'Ik bijt een gat in mijn kussen en ga erin liggen..' heel normaal hoor, mijn pup! :?

Afbeelding
Afbeelding

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:05

finnens schreef:

'Ik bijt een gat in mijn kussen en ga erin liggen..' heel normaal hoor, mijn pup! :?

[ [url=m/ehpRQ3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t8li65.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahahahahahaha dat is gewoon slim :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 14:17

Haha ja heel grappig. Maaaaar ze vonden het allemaal wel prima. Denk dat t zo vies niet smaakt als ik kijk hoe ze reageerden.
Maar t was vast vreeemd :P

Slimme hond :P een eigen slaapzak.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:37

finnens schreef:

[ [url=m/ehpRQ3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t8li65.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je kunt ook een slaapzak kopen, dan hoeft dat arme dier ze niet zelf te maken. :+

Dana is ook zo'n hond wat liever overal in en onder ligt.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:51

Karma ligt ook overal onder, de bank, het bed :') die slaapzakken vind ik ook leuk maar mijn monsters gaan daar niet in

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 15:22

Tijd voor een Cozycave :P Hier hoef ik dat ook niet te kopen want Bodhi vind dat veel te warm :') Lupa zou het nog wel doen denk ik.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 19:45

Ik zal jullie niet pesten met weeeeer puppyspam! Maar deze snoetjes willen jullie vast niet missen

Afbeelding
Afbeelding

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:03

Ja ik ga inderdaad wel iets kopen om in te kruipen :') in bed (ja, soms mag ze er even bij kruipen sochtends, tegen onze principes in O:) ) kruipt ze ook altijd onder de dekens.

Achhhh die snoetjes! Zo lief <3

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:10

Knappies <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 20:11

Veel te schattig gewoon. En daar kan ik dan heel de dag naar kijken... :D