Gefeliciteerd !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik kon geen foto maken of zien of ze gevoerd waren want mama bleef zitten en keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan van.. wat moet dat?
amber15 schreef:Amanda, is Jorn al tam? Dan zou het best zo kunnen zijn dat het een positief effect heeft op Josje om ze bij elkaar te zetten.
Kimley, wat veel baby's/eitjes! Hopelijk gaat alles goed met het witte koppel.
.
Wat de 1 wilt, wil de ander ook haha.

Vind het gewoon zo naar! Snap ook niet waarom die andere 4 niet uitkomen..

Kimley schreef:Nee lijkt me niet.. Ze hebben een vlucht van n meter en 1 van 3 meter.. aan elkaar..
En die witte zitten in het 1 m gedeelte en die andere zaten (zit) in het 3 meter gedeelte..
Nooit gedoe of iets gehad.. Ik ben er wel een beetje klaar mee![]()
Bij mij mislukt alles
Dan hadden ze elkaar allang eerder de tent uit gevochten.. bah
Sommige koppels kunnen hier dus ook echt niet samen broeden en moet ik uitzoeken welke koppels wel samen kunnen zonder dat ze elkaar het leven zuur maken.

Kimley schreef:Het ene jong leeft nog. Leek er goed gevoerd en levendig uit te zien voor zover ik het kon zien aangezien ze hun nest helemaal dichtbij een![]()
Dus ik ben benieuwd!
De rijstvogels kunnen vanaf morgen ook uitkomen
De rosella's hebben er 3 hun oogjes al open
De halsbanden zijn 3 groene en 1 blauwe.. en de ficheries (altijd wildkleur) zijn ook mooi gegroeid en aan het kleuren

. 2 mannetjes? Hoe noemen ze? En met deze erbij, hoe veel heb je er nu dan?

Overal hebben ze alleen valkparkieten en kanarie nepeitjes te koop. Toch maar online speuren dan maar..