Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Melissa wat een nare ervaring.
Hopelijk kom je die man niet weer tegen.
Cockerpup heeft als moeder Belfie (Celticmist) en als vader Harry (High Jumper von Schloss Hellenstein).
Vader Harry ( http://www.liljenthals.com) woont in Belgie en heeft zijn voorouders uit voornamelijk UK vandaan.
Ik ben niet thuis in jachtlijnen. Ik wil een vrolijke eigenwijze en gezonde Cocker.
Neonlight schreef:Vandaag weer cursus gehad, hebben ze het spelen voor en na de les afgeschaft omdat er teveel dominantie heerst.Alleen de puppy's mogen nog spelen. En Kiko hoort niet meer bij de puppy's maar bij de pubers. Ik had dus een stuiterende Kiko in de cursus die nog veels te veel energie had. Doe er normaal niet teveel mee voor de cursus, omdat het altijd vermoeiend is, volgende week dus maar de bossen in van te voren.
Baal er echt enorm van, Kiko is namelijk totaal niet dominant maar heel onderdanig, dat was dus geen "lastpak". Ze genoot er altijd enorm van en dit was echt haar speelmoment met andere honden. Met wandelen komen we bijna geen andere honden tegen waar ze mee kan spelen. We gaan of de bossen in waar we zelden een hond tegenkomen, of we lopen hier op een zandpad met fietspad ernaast, en daar lopen wel honden maar veel zijn niet sociaal naar andere honden (veelal waakhonden en die worden echt ook van andere honden weggehouden). Bovendien is het fietspad ook niet handig ernaast, als ze al een keer kunnen spelen moeten ze weer vast vanwege fietsers. Moet toch eens op zoek in buurdorpen naar hondenveldjes denk ik. Maar dan moet ik weer 10 km rijden voor ik daar ben.
IngeN86 schreef:Ik zou sowieso al niet naar een hondenschool gaan waar de pups samen mogen spelenDaar hou ik totaal niet van.. Bij eentje deden ze het per 2, pups die bij elkaar pasten qua maat en gedrag..dat is dan wel goed. Maar niet allemaal samen.
Wat een knappe Jarvis! Puppyklasse neem ik aan, niet jeugd;) anders had je een U gekregen ipv veelbelovend haha. En wanneer is de volgende show?:D
MelissaH1996 schreef:Ik ben ook wel benieuwd wat degene die gewoon brok voeren, voor soort brok geven? Ik heb nu carocroc puppy's, want dat kreeg hij bij de mensen waar hij vandaan komt ook. Maar wil me graag oriënteren op wat er nog meer is.