@ Keona wat leuk!! Toch een verrassing!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:Amai zo goed diandradat ze al zo goed weet waar ze naartoe moet gaan en haar focus zelf met blaffende honden enz. Dat is die van mij niet gegeven
XxDiandraxX schreef:Knippen gebeurt hier niet maar ik moet ook zeggen dat ze eigenlijk allebij niet klitten (kenai klitte ook niet). Ik borstel ze normaal denk ik 1x in de twee maanden of als ze naar show gaan..
Elin had vandaag haar eerste seminar en ondanks dat het wat pittig was voor haar heeft ze het super goed gedaan en deed ze echt heel erg haar best! (Ik ga proberen filmpjes te plaatsen maar weet niet of het lukt.....)
[ Video ]
[ Video ]
[ Video ]
Levita schreef:XxDiandraxX schreef:Knippen gebeurt hier niet maar ik moet ook zeggen dat ze eigenlijk allebij niet klitten (kenai klitte ook niet). Ik borstel ze normaal denk ik 1x in de twee maanden of als ze naar show gaan..
Elin had vandaag haar eerste seminar en ondanks dat het wat pittig was voor haar heeft ze het super goed gedaan en deed ze echt heel erg haar best! (Ik ga proberen filmpjes te plaatsen maar weet niet of het lukt.....)
[ Video ]
[ Video ]
[ Video ]
Oh leuk seminar bij Eva!! Word ik altijd helemaal blij van