Die grote pop ook trouwens
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die grote pop ook trouwens
het meisje is mijn Tanni, een living puppet
Tooske schreef:80 euro? Hallo en een röntgenfoto vanaf 80 euro? Wat een afzetterij! Wij hebben echt zo'n fijne en goedkope dierenarts. Pas voor de hond geweest urine onderzoek consult en röntgenfoto 40 euro!
Hoop dat ze gaat opknappen!
alleen geen idee waar ik anders heen zou kunnen.
Niet leuk, maar wel goed denk ik. Anders zit ik zo in de stress met die röntenfoto waardoor ik haar morgenochtend daarheen moet brengen en dan met een noodgang naar mn werk (moet op tijd zijn). Zie die röntenfoto's zó niet zitten... Dus hoop dat ritje naar de opvang opheldering geeft en zij met betere alternatieven komt.
Echt naar dat ze ineens ziek is.. Ik ben benieuwd wat ze bij de opvang zeggen! 

Zij heeft haar ook nog even goed onderzocht en kon zeggen dat het GEEN gasbuik is, gelukkig! Omdat ik vandaag niet naar de dierenarts kon en Dina niet 4x kan dwangvoeren als ik werk, leek het haar goed als ik ze bij de opvang achter laat zodat zij haar vandaag in de gaten kunnen houden en medicijnen + dwangvoer geven. Echt SUPER! Ben haar zo dankbaar!
Als ze vandaag of morgen beter is gaan ze gelijk vast koppelen met dat 2e zeugje waar ik het over had
Dan nog even een dag kijken of het ook goed blijft gaan. Dus zaterdag/zondag kan ik ze ophalen
Hopelijk met zn 3tjes!
Hopelijk kan ik die binnenkort zelf maken. Maar eerst moet Dina beter worden.
dat ik de trap op loop en ik geen gepiep hoor...
Gaat het nog steeds beter met haar? 
De eigenaar zou gaan kijken en me dan mailen met hoe of wat.
Kans is groot dat koppelen even niet door gaat en ik ze vanavond op haal zodat ik ze in het weekend zelf kan verzorgen. Ik ben zo bang dat het de verkeerde kant op gaat omdat het nog steeds niet over is!