Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JesdaPower schreef:yentlekyda schreef:hoihoi. ik zit nog niet in deze topic mag ik erbij komen?? :p
Alleen als je je voorstelt en een foto van je hond(en) plaatst

Heb je bij de junioren al de crufts gelopen?
LhinnOlijf schreef:Welkom YenthleHeb je bij de junioren al de crufts gelopen?
Ik ben nu naar de Crufts aan het kijken en krijg weer inspiratie voor nieuwe kunstjes. En ooit, ooit wil ik ook aanwezig zijn bij de crufts met een hond. Misschien de Winner proberen
Geef ze eens ongelijk. Op een gegeven moment kregen mijn ouders dikke ruzie met mijn broer en hebben de computer en tv naar zolder gebracht. (Hij had geen werk en ging niet achter werk aan) Meneer kreeg werk en ging met mij mee naar de HS. Goh, dat was toch eigenlijk best wel gezellig. Ongeveer 2 maanden (weet niet exact) was hij fanatiek met de hondenschool en ging elke keer mee en hij ging zelfs af en toe met Jesda lopen. Gewoon voor de fun en tot Jesda aangaf te willen stoppen. M'n broer vond het geweldig. Op een gegeven moment zaten mijn broer en ik achter de pc te kijken naar hondjes. Gewoon voor de fun. Ging elke weken overheen en op een gegeven moment zei G (voor het gemak) dat hij het wel erg gaaf zou vinden om met een hond te trainen. Ouders gevraagd en binnen enkele maanden kwam Jinn. Ook in de hoop dat hij de pc met rust liet.
) worden. 2 maanden lekker fanatiek getraind en toen begon het gedonder. De pc/tv werd weer van zolder gehaald en hij zat weer hele dagen boven. Heb Jinn toen een tijd links laten liggen met de gedachten dat zal G wel leren. Maar nee hoor, hij bleef boven en mijn ouders kregen er last van. Hij begon te graven. Nouja hoef je niet te vertellen welke vervelende dingen een Border zelf verzint. Heb toen Jinn opgepakt en ben gaan trainen. Voordat Jinn naar de puppycursus ging kon hij al zit, staan en af. Gewoon goed bevestigd. Dat heb ik hem getraind, maar dat maakt niet uit. Gewoon even jullie laten zien dat ik met Jinn vèèl meer deed dan G. Ook op de hondenschool waren ze G zat (hij zat in opleiding om instructeur te worden) want hij kwam opdagen wanneer het hem uitkwam en wanneer hij een 'wedstrijd' had bij het spelletje op de pc dan melde hij zich ziek of wat dan ook. 

Machie schreef:Ah lastig dan allemaal. Dan is t tijd om op jezelf te gaan
Ik heb alleen maar een vriend die ik moet overhalen haha