Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wit met een robijnrood en een zwart oogje. Qua looks misschien niet spectaculair, maar voor mij de mooiste die ik had.. Ze was de enige die altijd voor de deur stond te schooien om aandacht, altijd blij om me te zien, samen op de bank tv kijken, 'stiekem' mn eten stelen. Bah
Bella (links op de foto) is altijd vrij schuw geweest, ondanks dat wel erg tam, maar als ze de keus heeft gaat ze liever terug de kooi in dan dat ze bij me op de bank blijft zitten. De 2 kleintjes zijn goed onderweg, maar nog niet echt heel tam. Op de bank zitten is nog heeeeul spannend, dus een avondje met die 2 relaxen op de bank zit er ook niet in helaas.

Is er een manier om het minder te maken?
.. En qua kleren, tsja ik pak ze meestal alleen laat op de dag (ivm school en stage eerder op de dag) en dan is het niet zo erg als ze er een piesje op doen, dat gaat toch in de was..
Ontzettend veel sterkte!
Of het valt me gewoon niet op, haha.
Kom weer eens mee kletsen als ik nog welkom ben 
Sterkte!!
Heb uit voorzorg inderdaad ook overal 'rattenkleedjes' op en zo, haha.
Het hoort erbij. Hier hebben we een leren bank die ik gewoon elke keer af kan nemen en wat mijn kleding betreft heb ik geaccepteerd dat ik altijd naar rat ruik.
Ik probeerde wel altijd kleding gescheiden te houden maar ik knuffel veel te vaak tussendoor.
Kan ik weer lekker van shirt veranderen