Ik wil eigenlijk heel graag een work-away doen bij een schaapherder in Engeland/Ierland/Schotland met Dexter. Australië zou ultiem zijn maar daar ga je niet heen voor twee weekjes met je hond.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:KimD : laat je dan de honden los buiten slapen?
Wij zijn met Naya vorig jaar 10 dagen naar bretagne geweest. Zalig. We hebben zo’n tent met 1 slaapkamer rechts, dan een middenstuk en dan een slaapkamer links. Dus in 1 van de “kamers” zetten we naya haar bench en de kleren enz. Al nemen we dit jaar waarschijnlijk de bench niet meer mee.
En weekendjes naar de ardennen
Kaus schreef:Hier zou ik nog heel graag heen willen: http://www.dogglywood.nl/ . Maar vind het eigenlijk een beetje van de zotte om een dure vakantie te betalen en vervolgens ook nog een paar tientjes per activiteit neer te moeten leggen![]()
Ik wil eigenlijk heel graag een work-away doen bij een schaapherder in Engeland/Ierland/Schotland met Dexter. Australië zou ultiem zijn maar daar ga je niet heen voor twee weekjes met je hond.
xLaraaj schreef:Ouh Naya zou echt op haar eigen een wandelingetje doen en naar alle mensen en honden gaan
xDenies schreef:[ [url=m/i5AqXR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe langer ik er naar blijf kijken …..
KimD schreef:xLaraaj schreef:Ouh Naya zou echt op haar eigen een wandelingetje doen en naar alle mensen en honden gaan
Er staat wel een omheining he! Die hebben we bij ons.![]()
Die drie borders zouden nog braaf bij ons blijven, maar de Sheltie zou op zoek gaan naar vreten en de collie zou iedereen aanblaffen.![]()
![]()
!
Kaus schreef:Kim, nou zeg je me wat. Volgende keer zet ik de honden gewoon buiten in de bench als wij slapen in de auto. Vorige keren dat we waren regende het steeds. Dan is het toch wat sneu![]()
Hoe voorkom je dat ze gaan blaffen? Of zijn ze niet territoriaal?