De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 20:07

Heerlijk zacht Charr :')

Gigi napoleon is ook zo knap <3 , lekker stevig :P

Tarzan was boos , had hooi uit de kast gehaald en lag een pluk bij Tarzan op de grond dus ik wou het weghalen en aan ze geven zodat de kast dicht kon. Maar Tarzan en zijn voernijd kwam even boven drijven := , hij had nu de tanden in mijn arm gezet :') .

Afbeelding

Bedankt jochie :')

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 22:58

Oef, dat is niet prettig!

Vandaag mijn gewonnen Beaphar pakket ontvangen. Twee grote zakken voer (een voor de cavia's en een voor de konijnen) van Beaphar +, snoepjes en vitamine C voor de caafs. Ook nog een leuke kortingsbon :).
Super blij mee uiteraard :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-18 00:32

Super zeg! Gaan ze vast heel vlij mee zijn :D .

Oeh bah Rebecca!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 00:36

Leuk Coconut!

Ging zo goed dat ik vergat dat hij aardig nijdig met voer kon/kan zijn , dom aan zijn eten zitten terwijl hij at. Heb hem met mijn slof even weggedrukt , en het heilige hooi maar in hun bak gelegd }:0

Ohnee hij is super vals en gemeen en moet maar op marktplaats gezet worden :')

Afbeelding

Lilo riep al dat ze weg wou bij het monster :Y)

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 00:53

Leuk Coconut! :D

Och arme Lilo, wil ze de scheiding aanvragen? Heeft ze toevallig ook een nieuwe woonruimte nodig? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 12:32

De agressor moet dan weg he :') , de baby mag blijven <3 die is lief :')

Scheiding snapt ze niet , is gewoon ontkenning zoals altijd bij huiselijk geweld :(:)

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 13:30

Tarzan mag hier anders wel komen wonen hoor, die is tegen mijn 2 dames niet opgewassen denk ik. Wanneer kom je hem brengen? :)) :')

Misschien moet je haar tijdelijk naar een Blijf van mijn lijf huis brengen? :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 14:07

:') tel dan al je vingers van te voren :))

Afbeelding

Lilo doet haar best hem te onderdrukken :j :')

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 14:10

Goed zo Lilo. Onder de duim ermee }:)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-18 15:01

Lilo _O-

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 15:54

OMG Lilo :') ik zou bijna zeggen dat ze familie is van Flo, ook zo knettergek *\%/*

M'n bonte verzameling <3
Afbeelding
Afbeelding

En ik mis m'n Kaasje, Flipje, Ollie en Lilly ;(

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 16:17

Och Tarzan, dikke knuf :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 22:15

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 22:47

Dankje Lady en Rebecca, ik moest vandaag weer heel erg aan ze denken, wat kun je die lieverds missen he ;(

Die gekke bekken van lieve Kaasje mis ik ook echt, zo'n grappig konijn ga ik nooit meer vinden ;( en dan m'n lieve aanhankelijk Flipje ;(

Haha Rebecca echt he!
Flo is echt een mafkees!

Super dat de welkoop stopt, hopelijk volgen er meer!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-18 22:51

Echt? Dat wist ik niet! Wel een stuk beter dat ze stoppen met verkopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 22:54

:(:) Kaasje onze mascotte , dat was een konijn uit duizenden :(:)

Utopia was ook one of a kind , overmorgen alweer 3 jaar dat ik haar gevecht moest beëindigen ;( . Haar koppie zo helder en kwiek en haar lijfje zo op ;(

Pets place mag snel volgen van mij :)

Afbeelding

Het is gelukkig weer allemaal pais en vree <|-

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 23:21

Tarzan :(:)

Hier zaten in het tuincentrum weer van die kleine schattige konijntjes, alleen in een klein glazen hokje. Ben bang dat de meeste alleen in een klein hokje terechtkomen -O-

Arme Lilo, in een ruimte wonen met zo'n engerd. Gelukkig zorgt de kerstboom voor wat vrede :+

GWR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 11:00

Hoi! Excuus dat ik zomaar even binnen kom vallen. Ik zocht op konijnen koppelen etc en kwam in dit topic terecht, hoop dat ik aan jullie wat tips mag vragen :o

Juli heb ik twee konijntjes gekregen, echter bleek het rammetje al ziek en na 2 dagen en vervolgens 2 dagen in couveuse bij de DA heeft hij het helaas niet gehaald en bleef mn voedster dus alleen over.. ;( Nu heb ik vorige week een vriendje gekregen zodat ze weer samen zijn, echter, ik twijfel of dit goed gaat.

Ik heb ze afgelopen week apart gehouden en halverwege de week met alleen tralies ertussen, dit leek prima maar ze zochten niet veel contact via tralies rammetje was wel wat nieuwsgieriger. Zaterdag heb ik ze dus samen gezet op neutraal terrein. Het leek erop dat de voedster de dominante was want zij begon op hem te rijden, maar bij de tweede keer werd het rammetje heel fel en is zij schijnbaar zo geschrokken dat ze nauwelijks beweegt met hem in de buurt. Uiteindelijk negeerden ze elkaar en zei de fokker dat ik het even aan moest kijken en ze gewoon ff in de ren en het hok moest laten. Het zijn geen felle gevechten, maar zodra ze elkaar treffen schrikt de voedster en gaat ze er vandoor, dan rent het rammetje erachteraan en hapt een keer, maar laat haar kort daarna ook weer met rust zodra ze zich niet meer beweegt. Fokker gaf aan het gewoon even aan te kijken, maar ze wil ook niet eten voor mijn gevoel. Ze gaat wel het hok in en uit dus laat zich niet helemaal wegjagen, maar zodra hij erbij komt vertrekt ze wel. Ik heb ze dus gister toch maar weer apart gezet, wat raden jullie aan?
Als ze samen zitten kan ik niet zo goed in de gaten houden of ze wel genoeg te eten krijgt, en ik vind het te koud mocht ze 's nachts het hok niet in durven..

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 11:04

Welkoop bij mij verkoopt al heel lang geen konijnen meer maar wel twee Vlaamse reuzen in een groot hok

horsiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 18:22

Afbeelding

Het is niet heel moeilijk te zien waar die 600 gram is gebleven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 20:51

Dat Spooky de kerstgedachte :)) , een konijnvriendelijke kerstboom *\o/*

Welkom GWR , lastig een koppeling als dat . Op gegeven moment zouden ze nieuwsgierig moeten worden , rijden is goed alelen negeren is weer het andere uiterste gelijk ...

Horsiegek niet te zien hoor :')

Tikje overprikkeld en moe dus dacht even bij de konijnen ploffen , even schoon gemaakt en lekker op de grond zitten . En dan gaat Tarzan liggen , en dan Lilo <3 zie haar nooit liggen dus ben er zo blij mee :D . Kan ik weer paar uurtjes bankhangen , en dan op tijd bed opzoeken :z

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De samenvatting :)) , uiterst agressieve Tarzan ( :') ) lekker relaxed en mijn kleine meid ook gevloerd

fedjeraketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 21:44

Ik kom me ook weer is melden, erg druk gehad de laatste tijd.
Mijn groepje doet het nog steeds er goed gelukkig, ondanks dat het een drietal is met twee rammen.
Afbeelding
Het nieuwste konijntje heeft inmiddels ook een naam gekregen (Rafa). Het klikt erg goed tussen die twee. Hij heeft nog steeds twee complete oren :+ ( Heb al 2 konijnen met een hap uit hun oor omdat coco ze had aangevallen).
Afbeelding
Afbeelding

Hops doet het ook super. Hij zit niet meer bij de groep, want dit was voor hem te stressvol. Nu huppelt hij lekker 24/7 door de tuin en dat vind hij heerlijk. Hij komt ook graag even bij de andere bunny's kijken.
Afbeelding
Ook hier thuis is er nog een groot gemis om Oepsje. Zo'n speciaal konijntje, geboren bij ons in de tuin en zo grappig. Wat zou ik mijn kleine varkentje graag nog een keer willen knuffelen. Mijn groep lijkt het inmiddels geaccepteerd te hebben, maar ik heb het er nog erg moeilijk mee voel me gewoon heel erg schuldig.
Afbeelding
Afbeelding
Afgelopen week ruzie gehad met mijn docent. Had een proefwerk gemist omdat ik thuis was gebleven de dag na het inslapen. Ik kreeg als reactie dat dat niet kan en dat het maar een konijn was. Die kwam wel even hard aan zo vlak na het verlies. Ben toen aardig uit me plaat gegaan. Vind het echt een onwijs nare en vervelende reactie.

Tarzan, allereerst gefeliciteerd met je baby *\o/* . Wat is Flo toch leuk.
Rebecca, Jij ook al een killerbunny in huis. Hij is wel echt super leuk. Vind Lilo ook erg leuk, ze lijkt me een vriendelijk en nieuwsgierig konijntje.
Horsiegek, Mijn konijnen liggen ook graag op de stenen ondanks dat het koud is.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-18 21:58

Wat een rare reactie van die docent! Iedereen gaat anders om met het inslapen van je huisdier.

Lieve foto’s allemaal!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:59

Jeetje wat een vervelende docent!
Ik was de dag dat Kaasje, het 4e konijn die ik toen verloren ben, helemaal in elkaar gestort, m'n bazen vinden ook niks aan konijnen en snappen de liefde ervoor ook niet maar ze waren superlief en ik MOEST naar huis van ze, was al allemaal geregeld en ze stonden er echt op! Superlief van ze!
En dankjewel :D
Superleuke konijnen heb je! <3

Geweldig die Lilo en Tarzan <3

GWR, ik zou ze op neutraal terrein zetten en kijken wat ze doen, als ze niet vechten lekker samen laten, negeren is niet eens zo'n slecht teken :)

Afbeelding
Zo tref ik die 4 meestal aan (eindelijk eens een foto van kunnen maken!) <3

Afbeelding
Afbeelding
:') nieuwsgierige aagjes

fedjeraketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:22

Kon de reactie ook niet begrijpen maar heb me er inmiddels bij neergelegd dat veel mensen niet begrijpen dat de konijntjes bij ons gewoon een gezinslid zijn. Tarzan super fijn dat jij zo'n lieve baas hebt, gelukkig waren andere docenten wel begripvol. Vind de jouwe ook zo leuk wil ze eigenlijk wel is een keer in het echt zien.

Ik wil graag jullie advies. Ik twijfel nog steeds heel erg over een 4de konijn bij het groepje van 3. Kiki is namelijk best lastig met koppelen, maar fedje zit veel alleen. Daarnaast mis ik het gewoon heel erg. Een groepje van 4 had toch iets speciaals. Wat zouden jullie doen het zo laten of toch kijken naar een 4de.