Ik houd niet van puppyvet, houd ze veel liever schraler, maar Dexter zou er van mij ook net iets bij mogen. Vind hem niet verkeerd eruit zien, al mijn puppen hebben zo;n fase gehad.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Dat schamen is rot hè...Toen ik Dundy net had schaamde ik me ook als mensen me met hem zagen lopen. Maar nu krijg ik gelukkig vaak positieve reacties.
MyWishMax schreef:Oh ik heb een mega vriezer in de schuur en 3 laden in de koelkast in huis. Beide gebruik ik onder andere voor onszelf, maar qua KVV eet Tay 1,5 kilo per dag, Winni 500 gram omdat zij ook brok eet en Tessa eet ook nog. Ik bestel dus een paar 100 kilo per keer om het betaalbaar te houden.Maar qua eten eet Tay al voor minimaal 60 euro per maand, Winni ook en Tessa 40 oid.
Hebben jullie dat wel eens? Vandaag wedstrijd gekeken en gefotografeerd en dan loopt er 1 teef rond die ik zo enorm leuk vind he? Ik zou daar wel een pup van willen, maar man wil van eigen hond een pup. Maar ik kan daar eigenlijk wel van balen, omdat die teef zo enorm leuk is.
fannetje schreef:MWM, kan dat heel goed snappen, want zo heb ik de moeder van mijn pup uitgekozen. Eerst op de internet gezocht welke hond ik mooi vond en daarna in het echt wezen bewonderen. Nou had ik met 2 honden een klik en 1 daarvan is dus de moeder van mijn pup. Dus ja, snap je helemaal. Denk dat tzt de 2e hond op soortgelijk manier zal gaan.
En vriezer, heb ik ook alleen een vakje. Zou dolgraag een grotere willen, maar dat past hier niet. In een volgend huis wil ik op z'n minst 3 lades (of 2 hele grote). En dan het liefst zo'n Amerikaanse koel-vries combi. Lijkt me heerlijk zoveel ruimte. Jammer alleen dat ze zo duur zijn
Loolotte schreef:Sorry voor mijn afwezigheid, erg druk met de studie helaas. Wel een nieuwtje: de andere teef is wel drachtig gescand. Alleen ben ik weer redelijk aan het overdenken of dit wel de goede timing is etc., erg vervelend.
Ik zag lieve Aussie foto's voorbij komenEn Dundy en Dexter matchen stoer hoor!