Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
keeyzie schreef:Fleurtjeuh: Goed dat jullie er veel over praten dat is belangrijk. Misschien is het handig om eens op papier te zetten wat jullie beide toekomstplannen zijn en hoe jullie hierin staan. En wat er allemaal opzij gezet moet worden/nodig is voor een kindje. En misschien is het verstandig om eens met mensen te praten die al een kleine hebben? Ik heb er helemaal geen ervaring mee hoor, weet ook niet eens of ik kinderen wil. En wat ik zou doen in jou situatie. Maar dit kwam als eerste in me op.
Spruit: Die zijn gaaaaf! Weer eens wat anders dan de normale guppen.
Anne: Leuk, ik ben ook benieuwd naar foto's. Guppen fokken heel snel toch? Noem je het trouwens "fokken" of heeft dat een andere naam bij vissen?
Ik tel inmiddels nog 8 baby platty's ze groeien goed en worden steeds brutaler. De rest laat ze ook goed met rust. Mijn pomp doet het inmiddels weer. Ik en dat ding hebben altijd ruzie. Mijn vriend krijgt hem altijd binnen twee tellen aan de praat. Misschien ligt het aan mijn haarkleur. Ik heb nu rechts achter in mijn bak een bos met planten neergezet zodat de baby's goed kunnen schuilen. Iemand enige idee of mijn witte baby's ook wit blijven? heb nu 5 witte en 3 oranje.