Hmm, we vermoeden dat Zhiva loops is op dit moment, maar is een beetje lastig want we hebben een paar bloeddruppels gezien, worden opgelikt, nu even niks meer gevonden. Dus we gaan vandaag op onderzoek uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Hier ging ze de woonkamer in waar ze de hele dag gelopen had. Snachts geen problemen gehad.
Hmm, we vermoeden dat Zhiva loops is op dit moment, maar is een beetje lastig want we hebben een paar bloeddruppels gezien, worden opgelikt, nu even niks meer gevonden. Dus we gaan vandaag op onderzoek uit
Muronia schreef:Wij krijgen ook een lapje uit het nest en een speeltje mee. Ik heb die hartslag-knuffeltjes ook langs zien komen, maar het lijkt mij meer een dure aanschaf met weinig nut.
Hoe deden jullie het de eerste nachten? Ik heb een bench met puppyren er omheen, die in de woonkamer komt te staan. Het is de bedoeling om in de nacht de bench dicht te hebben. Ze zou dan het lapje uit het nest en een zachte knuffel mee in de bench krijgen. In de woonkamer hangt een klok die tikt. Tegen 23.30 a 00.00 laatste keer buiten, halverwege de nacht een keer eruit en dan tegen 06.00-06.30 weer was ongeveer het idee. Ik lees dat sommigen de pup de eerste nachten meenemennaar de slaapkamer.. ben ik een boeman als ik dat niet zie zitten?
Kiimm_ schreef:Vanochtend dierenarts gebeld en we moesten meteen met spoed komen. Bij onderzoeken konden ze niets vinden. Ze hebben hem nu mee voor het maken van foto's. Ze hebben het er over dat die waarschijnlijk opgenomen moet worden. Wat een rollercoaster momenteel...
Muronia schreef:Ik heb 18 jaar een hond in mijn slaapkamer gehad en daar begin ik niet meer aan. Een nachtje of wat op de bank beneden slapen is geen probleem maar het diertje blijft beneden.
Kiimm oh wat naar, heel veel sterkte!
Skippy01 schreef:@kiimm dat is wel een fijne update. Hopelijk wordt het gauw beter, want klinkt nog een beetje 'vaag' zo wel.
@fokfanaat hier ligt de hond dus wel op bed haha. Moet wel zeggen: met zo'n ukje vind ik het wel gezellig. Met een grote hond zou ik er ook niet op zitten wachten![]()
Mijn vorige hond heeft mij met zijn 30 kg ooit gewoon uit bed geduwd. Die is daarna verbannen uit de slaapkamer
Muronia schreef:Wij krijgen ook een lapje uit het nest en een speeltje mee. Ik heb die hartslag-knuffeltjes ook langs zien komen, maar het lijkt mij meer een dure aanschaf met weinig nut.
Hoe deden jullie het de eerste nachten? Ik heb een bench met puppyren er omheen, die in de woonkamer komt te staan. Het is de bedoeling om in de nacht de bench dicht te hebben. Ze zou dan het lapje uit het nest en een zachte knuffel mee in de bench krijgen. In de woonkamer hangt een klok die tikt. Tegen 23.30 a 00.00 laatste keer buiten, halverwege de nacht een keer eruit en dan tegen 06.00-06.30 weer was ongeveer het idee. Ik lees dat sommigen de pup de eerste nachten meenemennaar de slaapkamer.. ben ik een boeman als ik dat niet zie zitten?