cursebreaker schreef:KimD schreef:Is het trouwens geen optie om meerdere maten tuig te bestellen? Met afterpay bijvoorbeeld, de niet passende maten stuur je retour.
Goed idee inderdaad haha!
Kon ik bij DC helaas niet doen toen, via de webshop van hun zelf. En je mag het tuig niet aandoen om te passen bij hun, maar moet het naast je hond houden - alsof je zo echt kunt zien of het daadwerkelijk gaat passen.![]()
Doe ik met kleren o.a. ook voor mezelf![]()
Kocht onlangs van Revolution Race een broek en jas voor te wandelen. Stond bij dat het normaal valt dus ging er vanuit dat het zou passen. Helaas past het jasje niet, broek was onderaan te lang (nadeel als je klein en flinker bent) en is er geen maat groter. Huilen. Maar had nog niet betaald, dus kan nu gratis terugsturen. Ideaal. Ondertussen bij de decathlon geslaagd.
Ik zag dit op medpets ook staan en daar hebben ze juist wat meer keus.
Ik ben nu al 4 dierenwinkels afgeweest voor de tre ponti in maat 3 maar ze hebben overal alleen maar de kleintjes en toen ik hem vanmorgen vond paste hij voor geen meter.
Nu toch via medpets besteld maar de maten op hun site komen totaal niet overeen met de maten van andere sites....weer een gok dus.
Ga nu kijken of de hunter hilo iets is.