Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Van schreef:Hier is de vraag niet minder. Alleen "fout" kleurtjes vinden soms wat later een baasje.
KimD ik ben dinsdag(dag 10) wezen testen, zat ze op 0,87 en vanmorgen weer, ik wacht nog op de uitslag. Is deze nog steeds heel laag wacht ik sowieso tot maandag om nog eens te testen. Mocht ze in het weekend toch opeens naar boven schieten verteld Ravi me dat wel.
mirjamalvaro schreef:Sterkte
Hier nog meer slecht nieuws voor een pup.
Dachten dat ze enkel grote navelbreuk had, maar voor de operatie nog snel op de foto. Ook gat in middenrif en darm in borstholte. Operatie ging niet door. 5 juli naar andere grotere kliniek voor nader onderzoek en bij goede prognose daar operatie plannen. Kopers wouden haar niet meer, dus heb mijn pup aan hun gegeven.
Nu blijf ik achter met 2 stumpertjes. En de operatie gaat €5000 kosten.
Hoop pech met dit nest,hopelijk volgend jaar met Fenna geen ellende.
Zoe_97 schreef:Dat is balen!
Waarom heb je je goede pup weg gedaan naar die mensen? Heel erg voor die mensen dat hun pup niet doorging, maar ik zou nooit hiervoor mijn potentiële toekomst voor mijn kennel voor verkopen
mirjamalvaro schreef:Daar gaan we het 5 juli ook nov over hebben, erfelijk of niet.
Sepke heeft al tig nesten en nooit problemen gehad.
mirjamalvaro schreef:Zoe_97 schreef:Dat is balen!
Waarom heb je je goede pup weg gedaan naar die mensen? Heel erg voor die mensen dat hun pup niet doorging, maar ik zou nooit hiervoor mijn potentiële toekomst voor mijn kennel voor verkopen
Ik heb er nu ook spijt van
Maar ja emoties, gezin met 2 jonge kinderen. En te snel gezegd neem dan Aafke dan maar.
Zoe_97 schreef:mirjamalvaro schreef:Daar gaan we het 5 juli ook nov over hebben, erfelijk of niet.
Sepke heeft al tig nesten en nooit problemen gehad.
Lekker little gift negeren. Ze zeurt altijd in dit soort topics en is zelfs in andere topics slachtoffers van een misdrijf aan het beschuldigen omdat ze niet lief over de daders spreken.